צפו: ילדים תקפו את חברם שזעק "די – אני מתחנן" והפיצו את הסרטון

שלושה נערים היכו קטין ביישוב סמוך לאשדוד, בשל חשד שגנב מאחד מהם סיגריות. בווידאו הקשה שהופץ, נראה הקורבן שרוע על הקרקע כשהוא חוטף סטירות ובעיטות בפניו. "שברת לו את הפנים" כך פרסם אמש כתב חדשות 13 אלמוג בוקר
ילד בכיסא גלגלים

לפני כמה שבועות התרחש אירוע מכוער ביותר באחד היישובים הסמוכים לאשדוד, כאשר קבוצת נערים תקפו לכאורה קטין באכזריות בשל חשד שגנב מאחד מהם סיגריות. בתיעוד נראה הקורבן מתחנן במשך דקות ארוכות שהתוקפים יפסיקו להתעלל בו, אך למרות זאת, הם המשיכו בלי הפסקה – כאשר אחד מכה אותו שוב ושוב, השני צוחק בקול רם מהמתרחש והשלישי מתעד את הכול.

בתיעוד שהופץ והגיע לידי חדשות 13 נצפה הקטין אומר "די, אני מתחנן, תעזוב אותי, אני לא עשיתי לך כלום, נשבע לך", זאת בזמן שהוא שרוי על הקרקע. במקביל, התוקף אומר: "תגיד את האמת שגנבת לי סיגריות ואז אני אעזוב אותך", ושואל "למה גנבת לי סיגריה?" הקורבן חסר האונים משיב: "כי אני טמבל".

החשוד המרכזי לא הסתפק בסטירות ובאגרופים, ובשלב מסוים השכיב את הקורבן על הרצפה והחל לבעוט בעוצמה בפניו. כל זאת, בזמן שאחד התוקפים האחרים נשמע אומר: "שברת לו את הפנים".

זמן קצר לאחר מכן, הפיצו השלושה את הסרטון בקבוצת וואטסאפ פנימיות ביישוב שבו הם מתגוררים. לאחר הפצת התיעוד המזעזע פתחה המשטרה בחקירה – וכעבור זמן קצר אותר החשוד המרכזי ונעצר. בהמשך הוא נחקר והובא להארכת מעצר, אך בסופו של דבר בית המשפט החליט לשחרר אותו. לאור חומרת המעשים, בכוונת המשטרה למצות את הדין עם הקטין החשוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך