לוחמי אש מאשדוד מנעו התפשטות שריפה בקרית-מלאכי

לוחמי האש מתחנת אשדוד הגיע למקום ודווחו על מחסן גדול שמאחסן מוצרי חד פעמי בכמות גדולה מאוד שעולה באש. לוחמי האש מנעו התפשטות למאפייה וכמו כן לחנות סמוכה.
לוחמי אש מאשדוד מנעו התפשטות שריפה בקרית-מלאכי
צילומים: (דוברות כבאות והצלה לישראל תחנת אשדוד).

לוחמי האש מהעיר אשדוד מסייעים כך מסתבר לא רק לבעיות ושריפות באשדוד, אלא עוזרים גם לערים השכנות. צוותים יצאו במהלך החג לשריפת מחסן וחנות תעשייה של מוצרי חד פעמי ברח חלוצי התעשייה בקרית-מלאכי.

דווח על עשן כבד וחשש למאפייה בסמוך. פק"ל מתחנת אשדוד הגיע למקום ודווח על מחסן גדול שמאחסן מוצרי חד פעמי בכמות גדולה מאוד . לוחמי האש דיווחו על חשש להתפשטות למאפייה וכמו כן למחסן מוצרים שלה.  לוחמי האש החלו להוריד להבות ונערכו לחדירה לצורך סריקה ושלילה של לכודים.

פעלו להשגת שליטה על האש.

לא יודע על נפגעים. מפקד המשמרת רב רשף מיכאל סנסורה מסר כי  השריפה גדולה מאוד ויש צורך בסיוע והוזנק צוות מאשקלון וגיוסו כבאים של תחנת אשדוד למקום אירוע . בזירת האירוע עבדו שישה צוותי כיבוי ולקח מספר שעות עד להגעה לשליטה  לאחר חיתוך מצב מפקד המשמרת החליט על חלוקה לגזרות בסיוע מנוף ובמקביל פינוי סחורה בוערת וכיבויה מחוץ למבנה.

שינוי זה גרם להגעה לשליטה באירוע וסיימו ללא נפגעים .יש לציין נגרם נזק רב למבנה וחוקר שריפות הוזנק למקום. בסיום הוחזרו הכוחות לתחנת אשקלון והצוותים של מרחב אשדוד חזרו לתחנתם.

6 צוותים כיבו את שהריפה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך