פרסומים: ערעור חטאב נדחה, מחפשים בלם

בקבוצה הודיעו עוד לפני כי יחכו לשחקן גם אם ייכנס למאסר. נשיא המדינה עוד אמור לתת תשובה לבקשת החנינה שלו. הוא אמור להיכנס למאסר ביום שני. בקבוצה מחפשים בלמים, שמות כמו קרלוס קויאר, איתן טיבי ושחקנים זרים עלו או הוצעו לקבוצה.
פרסומים: ערעור חטאב נדחה, מחפשים בלם
יחכו לו. חטאב (צילום: טל אקוקה).

מ.ס אשדוד עומדת ככל הנראה להיפרד לתקופה הקרובה מבלמה מהצטיין, עוביידה חטאב.

על פי פרסומים באתר ואן ספורט, הרי: "שביום שני הקרוב יצטרך השחקן להתייצב בכלא בשעות הבוקר כדי להתחיל בריצוי עונשו – 15 חודשי מאסר בפועל. נשיא המדינה ראובן ריבלין עדיין לא דן בבקשת החנינה שלו, ושלשום (חמישי) דחה בית המשפט העליון את בקשתו לדחיית מועד ההתייצבות למאסר, בהתאם לבקשת עורכי דינו, אביגדור פלדמן וימימה אברמוביץ'. שופט בית המשפט העליון, מני מזוז, כתב בין השאר בהחלטתו: "לאחר בחינת הבקשה, לא ראיתי לנכון להיענות לה".

באשדוד כבר הודיעו כי יחכו לשחקן עד לאחר שייצא מהכלא, והוא ישוב להיות שחקנה של הקבוצה. בינתיים מחפשים בלמים. הרבה מוצעים על ידי סוכנים או ששמם עלה, כמו קרלוס קויאר, איתן טיבי ממכבי ת"א וכן שחקנים זרים. בקרוב אמורים להגיע כמה כאלה למבחנים. יתכן שייבחנו ב-16.6 עם השחקנים שיגיעו למבחנים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך