צ'לסי הופקינס תישאר לעונה נוספת במכבי בן בנות אשדוד

בקבוצת הכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד, בדרך להחתים את הזרה שהייתה מהבולטות בעונה שהסתיימה וצירפו גם את צליל וטורי הישראלית. בקבוצה מתכוונים בעונה הקרובה להתמודד על כל התארים ולכן החיזוק כבר עתה.
צ'לסי הופקינס תישאר לעונה נוספת במכבי בן בנות אשדוד
שחקנית חשובה. הופקינס.

בקבוצת הכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד ממשיכים את ההכנה המצוינת לעונת הכדורסל הקרובה בליגת העל בכדורסל נשים. לאחר ההחתמות האחרונות, הקבוצה הגיעה להבנות עם צ'לסי הופקינס מהשחקניות הטובות יותר של העונה שעברה, שחקנית שהביקוש אליה בליגה הישראלית, היה גדול. במכבי בן בנות אשדוד החליטו להמשיך איתה למרות שלא זכו בתואר, אבל בעיקר בגלל המנהיגות והיכולת שגילתה לאורך כל העונה. הכוונה העונה בקבוצה ללכת על כל התארים.

עוד סיכום יש עם הישראלית צליל וטורי, ששיחקה בעונה שעברה בקבוצה הפועל פ"ת והיו לה נתונים סטטיסטיים טובים מאוד. באשדוד החליטו לצרפה בכדי שתחזק את הסגל של הקבוצה, דבר אחד שלמדו מהעונה שעברה הוא שהסגל לא הספיק בגלל פציעות רבות בהפרשי זמן קצרים, דבר שעלה, כך יש מי שטוענים, לקבוצה באליפות. הפעם החליטו להגיע למצב שהסגל מספיק ארוך ומוכן גם למצב שבו יש פציעות או דברים בלתי מתוכננים אחרים. המנכ"ל והמנהל המקצועי אורי בן סימון אמר על צירופה של וטורי: "היא הוכיחה עצמה בקבוצה קטנה כמו פ"ת, עכשיו היא בקבוצה גדולה ותצטרך להרגל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך