גמר אליפות בתי הספר ע"ש

במשחקי גמר אליפות בתי הספר ע"ש אבירם ברכה ז"ל: חזון יעקב (קטרגל) שז"ר (כדורסל בנים) היובל (כדורסל בנות) אלופי אשדוד לשנת 2015

עם כל הכבוד למשחקי הפלייאוף בכדורסל בישראל ובאן.בי. איי בארה"ב, תשומת הלב באשדוד הייתה נתונה השבוע למשחקי הגמר של ליגות בתי הספר. מזה כ-35 שנים ברציפות, מארגנת רשות הספורט העירונית את הליגות העירוניות שבהן נוטלים חלק מירב בתי הספר היסודיים בעיר. הליגה הסדירה נמשכת כ- 6 חודשים בענפי הכדורסל והקטרגל. הליגה נקראת ע"ש של אבירם ברכה ז"ל. ספורטאי מקומי מצטיין שנספה בתאונה טרגית בגשר שפירים. בטכס הפתיחה הופיע אלופי אירופה בבראקדאנס שהינם תושבי אשדוד ונציגי התלמידים הקריאו והתחייבו לאמנת ההגינות.

הליגה הגיעה לסיומה ולשיאה, בשבוע החולף-בשלב משחקי הגמר. היציע בהיכל הספורט של תיכון מקיף ח' היה גדוש בתלמידים שבאו במרוכז כדי לעודד ולהריע לנציגיהם. אלה יצרו אווירה מדהימה,ספורטיבית ומרגשת. הליגות העירוניות נערכות בשעות הלימודים, תוך שיתוף פעולה מלא עם הפיקוח על החינוך הגופני במשרד החינוך. הוריו של אבירם ז"ל-ג'ני וניסים ברכה,מלווים את הליגות וטורניר הגמר מקרוב ותומכים באופן פעיל בדאגה לקיומו הסדיר ואף רוכשים תלבושות לבתי הספר שהעפילו למשחקי הגמר .

להלן התוצאות והזוכים:

קט רגל כיתות ג'-ד':
במשחק הגמר בי"ס חזון יעקב נגד בי"ס אורות 1:1
חזון יעקב זכה לאחר בעיטות הכרעה 2:3
הבקיע לחזון יעקב: מתן אלחייני לאורות: אורי אדרי.
הקבוצה ההוגנת: בי"ס גאולים

קט רגל כיתות ה'-ו':
במשחק הגמר בי"ס חזון יעקב נגד בי"ס יהל"ם 2:2
חזון יעקב זכה לאחר בעיטות הכרעה 1:2
הבקיעו לחזון יעקב: בר בונפלד וזיו זיני,ליהל"ם: משה ממן (2)
בי"ס ההוגן: אופק

כדורסל בנות:
בי"ס היובל זכה לאחר ניצחון במשחק צמוד ומותח על בי"ס רננים:33:34
בי"ס ההוגן: המגינים

כדורסל בנים:
בי"ס שז"ר זכה לאחר ניצחון סוחף על בי"ס אורות: 26:43
בי"ס ההוגן: ארזים

שפטו את משחקי הגמר-
קטרגל: סילבן בן סימון
כדורסל: עומר גינזבורסקי
בתום המשחקי הגמר,נערך כמיטב המסורת טקס חלוקת הפרסים. אל בני משפחת ברכה, הצטרפו נציגי רשות הספורט: המנכ"ל-מיקי רוזנברג והסמנכלי"ם-בני חזקיה וניסים דוק,שהעניקו את הגביעים והמדליות לקבוצות הזוכות. על ארגון הליגות העירונית,שפעלו ללא תקלות ובאופן מעורר כבוד, הופקדו השנה: בני חזקיה,נדב אלחרר ורביד אייזנשטיין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך