ערירית בת 57 זקוקה לשיניים כבר מעל 10 שנים

מ', ערירית שגרה בדירת חדר באזור א', סובלת כבר עשר שנים מבעיות בשיניה, אבל אין לה כסף לטפל בהן. היא עסוקה בהישרדות וזקוקה למאות שקלים בודדים בכדי להשלים את התשלום עבור השכירות. אם זה לא מספיק, אין לה אפילו ארון בגדים, לשים את מעט הבגדים שלה, כי הארון בביתה נשבר, מ': "בעבר עבדתי ומצבי היה טוב, הייתי עוזרת. עכשיו אני זקוקה לעזרה אני מתביישת בזה"

כשמ' מספרת על המצב אליו הגיעה בגילה, היא מיד מתחילה לבכות. לא מצליחה לעצור את הדמעות. "אנחנו משפחה מאוד מכובדת, לא תמיד הייתי במצב הזה. היו דברים אישים שעברו עליי, ענייני משפחה אשר הביאו למצב הזה. בעבר עבדתי ואף עזרתי לאחרים. עכשיו אני זקוקה לעזרה, אני מתביישת בזה. חברות שלי אומרות לי, פעם עזרת לאנשים, עכשיו שיעזרו לך, אבל אני מתביישת", היא אומרת בקול שבור.

מ' בת ה-57, היא ערירית שגרה באזור א'. אין מי שיעזור לה. היא מתקיימת מ-1800 שקלים הבטחת הכנסה ומקבלת עוד 580 שקלים מהרווחה סיוע לדירה. היא אינה עובדת, חולה. רק הדירה, דירת חדר אחת אותה היא שוכרת, עולה לה 2700 שקלים בחודש, תעשו את החשבון לבד. מדובר במצב בלתי אפשרי.

עכשיו לדוגמא היא זקוקה בדחיפות לעוד 400 שקלים לעבור את החודש ולשלם על השכירות שלה. מ': "אין לי קשר עם המשפחה, הם בנתק ממני, אז מידי פעם יש מי שעוזר לי קצת בכדי לעבור את החודש. אני צריכה עכשיו אפילו 200 שקלים. אני מבטיחה שאני אחזיר להם".

מ' סובלת גם מקוצר נשימה וכן צריכה לעבור ניתוח בעין, אבל הבעיה הגדולה ביותר שלה היא השיניים. כבר עשור שהיא סובלת מבעיות קשות בשיניים ולא יכולה לטפל בכך. בפיה חסרות שיניים והיא מתפללת שיהיה מי שיעזור לה בזה. עבורה זה חלום שהייתה רוצה שיתגשם, שתוכל כבר לטפל בפיה.

מצבה כל כך קשה שהיא לא יכולה אפילו להחליף את ארון הבגדים שלה שנהרס לאחרונה, בארון אחר וחלק גדול מבגדיה המועטים של מ' נמצאים זרוקים כי אין לה איפה לשים אותם. מ': "מי שיכול לעזור שיבוא, שיראו את המצב שלי. שלא יתנו סתם. אני אשמח שיביאו לי ארון, יעזרו לי לפרק את הארון השבור להרכיב אחד אחר. אני צריכה ארון בגדים".

מ' שוב בוכה כשהיא מסיימת את דבריה. נראה עליה שהיא לא במצב נח לבקש, לא רגילה להיות בצד הזה שמבקש לקבל. אבל מי שיכול לעזור באחד הדברים שהיא מבקשת, יכול לעשות זאת למענה של אישה שאין לה ולו אדם אחד שיעזור לה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך