ההורים ביקשו לעקוב אחר בנם שלומד בכיתה ט', בגלל התנהגות מוזרה ומחשידה

נער בן 15 החל להתנהג בצורה מוזרה ומחשידה, ההורים שכרו את שירותיו של חוקר פרטי שביצע מספר פעולות, וחזר להורים עם תשובות חד משמעיות. ההורים נרגעו לאחר שקיבלו את התשובות...

לפני מספר חודשים פנו לחוקר פרטי מאזור אשדוד זוג הורים לנער מתבגר, אנשים חביבים מאוד, עובדים קשה כדי לפרנס את משפחתם ומנהלים תא משפחתי ממוצע לחלוטין.

לטענתם הבחינו שמזה זמן מה בנם בן ה-15 החל להידרדר בלימודים, הוא נעדר מביתו לשעות רבות, וכשהוא בבית הוא נוהג להסתגר בחדרו. לכאורה בן נעורים טיפוסי, אך ההורים שמעו כי ישנם ילדים בסביבת הנער המשתמשים בסמים, וכאן כבר נדלקה להם נורה אדומה.

ההורים לא המתינו הרבה וביקשו מהחוקר הפרטי שיבדוק האם חששם מוצדק ובנם נוהג להשתמש בסמים. בשלב הראשוני החוקר התקין מיקרופון בחדר וגם על הטלפון הקווי שבבית. העיתוי היה טוב, ל”ג בעומר התקרב והוחלט לנצל את היום הזה למעקב. כצפוי, התקבצה חבורה לחגוג את הערב במדורה והאווירה הייתה אידיאלית לחקור שימוש בסמים, אם משהו אכן מתרחש בקרב בני הנוער האלו, החוקר צפוי לגלות זאת באותו ערב.

החוקר משחזר: "לא לקחנו סיכונים מיותרים, הייתה לנו הזדמנות טובה והתכוונו לנצל אותה כראוי. שכרנו לעזרתנו שתי נערות קרובות בגיל ושתלנו אותן במקום במטרה שתסתובבנה עם החבורה לאורך כל היום ועד שעות הלילה המאוחרות, במטרה לדלות מידע ולהקשיב לשיחותיהם וכמובן לגלות ערנות לנוכחות של סמים במקום. לשמחתי, גילנו שמלבד היותו ילד שובב, אין לו שום עניין בסמים והוא אף סולד מהעניין".

החוקר סיכם ואמר: "אז יש גם חקירות כאלו, מהסוג שאני מעדיף, אלו חקירות בהם אני זוכה לבשר לזוג הורים מודאגים שראשית הם פעלו נכון ובדקו את חשדותיהם, בלי לפגוע בילד ולא הניחו לעניינים להידרדר ולצאת מכלל שליטה. ושנית, אני תמיד שמח לגלות שהחשדות של הלקוח בדויים, ובכך להעניק שקט נפשי וודאות שהם מגדלים ילד שיודע לבחור נכון. זה מסוג החקירות שמדגישות לי שבחרתי במקצוע הנכון, שיש לי יכולת לעזור לאנשים ובמקרה הנוכחי לשמור על אחדות של משפחה. זה לא הולך ברגל. מה שאני מנסה לומר הוא שלא שווה להתבשל בסרטים שלנו עם עצמנו ולדחות את הידיעה והוודאות, אם ניתן בקלות יחסית לקבל תשובות ברורות שיאפשרו לנו להמשיך הלאה".

החוקר הפרטי מסביר עד כמה פשוט בימים אלה להגיע לחקר האמת, לעומת העבר שהיה מורכב יותר ומן הסתם עלה הרבה יותר כסף: "פעם אם היינו אומרים מצלמות אבטחה היינו מדמיינים בנקים, מוזיאונים גדולים או קזינו ועבריינים. בנוסף לא היה כמעט מצלמות בבתים, פשוט המצלמות היו עד לא מזמן עסק יקר מאוד, אך לאחרונה יש דגמים זולים שמאפשרים התקנה פשוטה ומספקים צילום איכותי ברמה גבוהה. מצלמות אבטחה מסוגלות לתעד בקלות ובמחיר לא גבוה את המתרחש בבית. הן מוצר מוכר, ששב ועולה לשיח הציבורי בכל פעם שנחשף מקרה התעללות של מטפלת בילדים. במשך השנים המצלמות השתכללו והן הפכו למערכות אבטחה כוללות לבית, ולא רק כפתרון לתיעוד המנקה. הדור הנוכחי הפך את המצלמות לחכמות יותר, הן כוללות חיבור לאינטרנט, התראות בדחיפה לסמארטפון על כל המתרחש בבית וגם את הרעשים בחדר שבו הן נמצאות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך