שריפה פרצה בקיי טאוור

ראשוני: שריפה פרצה בבינייני הקיי טאוור, ככל הנראה בפיר הזבל. כוחות הצלה במקום. אנשים פונו מהמקום. עדת ראייה: "הייתה היסטריה אצל חלק מהאנשים. כוחות ההצלה הגיעו מהר ופינו אותנו מהמקום. הייתה גם מי ששאפה עשן ויש אמבולנסים במקום"
שריפה פרצה בקיי טאוור
כוחות הצלה במקום.

שריפה פרצה בבינייני הקיי טאוור באשדוד.

היום, חמישי פרצה שריפה בבניינים. המקור הוא ככל הנראה פיר הזבל שעובר לאורך כל הקומות. בהלה אחזה באנשים כשהאזעקה הופעלה. הם פונו או התפנו במהירות מהמקום על ידי כוחות מכבי האש שהגיעו והחלו לטפל בשריפה. למקום הגיעו גם אמבולנסים רבים.

עדת ראייה במקום סיפרה כי הבהלה הייתה רבה, חלק ברחו במהירות דרך חדר המדרגות ונמלטו מהמקום. "הייתה היסטריה אצל חלק מהאנשים. כוחות ההצלה הגיעו מהר ופוננו מהמקום. הייתה גם מי ששאפה עשן ויש אמבולנסים במקום", סיפרה.

(צילום: דוברות כבאות והצלה לישראת, תחנת אשדוד)

מדוברות כבאות והצלה לישראל תחנת אשדוד נמסר: " צוותים יצאו לשריפת דחסן אשפה בקומה ראשונה בבניין קיי ברחוב שדרות ירושלים. דווח עשן כבד שיוצא מחניון הבניין. פק"ל מתחנת אשדוד הגיע למקום ודווח על חדר אשפה שבוער לוחמי האש של תחנת אשדוד החלו בפעולות סרקיה במקום .כמו כן לוחמי האש החלו להוריד להבות ונערכים לחדירה לצורך סריקה ושלילה של לכודים.
כרגע לא יודע על נפגעים".

(צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל, תחנת אשדוד)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך