מצדיעים לך שרה, נוחי על משכבך בשלום

את שרה כלפון הכרתי לפני שבע שנים לערך, כשהגעתי לעבוד בעיתון שאתם מחזיקים ביד. שמעתי על העשייה המקצועית שלה מרחוק
מצדיעים לך שרה, נוחי על משכבך בשלום

על כך שהיא מסוגלת למכור עמוד פרסום לכל עסק בעיר, תוך שהיא משלבת רצינות, ניתוח מקצועי מעמיק וגם הומור שהיה חלק בלתי נפרד ממנה. הכרתי הרבה מאוד אנשי מכירות לאורך 30 שנות העשייה שלי בענף העיתונות הכתובה, ואני אומר מבלי להסס ששרה עלתה על כולם, והמספרים המדהימים שהיא הביאה שבוע אחר שבוע לא הותירו מקום לספק בנוגע לשאלה הזו.

במשך יותר משנה שרה כיהנה כמנכ"לית עיתון "המגזין", והביאה איתה אנרגיות מדהימות ורצון עז לקדם את העיתון לשיאים חדשים, בזמן שכבר אז היה ברור שהתקשורת הכתובה בדרך לקשיים כלכליים. מקומונים רבים החלו להיסגר ברחבי הארץ, ושרה הצליחה בדרכה המיוחדת לשמר על העיתון שלנו כעיתון המוביל בעיר בפער גדול משאר המתחרים.

שרה לא הייתה רק אשת מקצוע כבירה, אלא גם אשת סוד נאמנה שהייתה יודעת לשמוע וגם להשמיע עצות זהב. יש לי כמה וכמה סודות שיישארו בינינו לעולמי עד, על עניינים אישיים שזכיתי לקבל ממנה עצה טובה וכתף תומכת. לשמחתי, גם אני זכיתי להיות שם עבורה בכמה וכמה סוגיות. למרבה הצער, בשלב מסוים התקבלה החלטה משותפת, של שרה ושל המערכת, להמשיך לאתגר הבא. שרה כיוונה גבוה גם בדרך החדשה שטוותה לעצמה, אולם למרבה הצער הבעיות הרפואיות עמדו כחומה בצורה מול הרצון שלה לחדש וליצור דברים גדולים.

שרה הייתה פייטרית אמיתית. היא ניצחה לפני מספר שנים את מחלת הלוקמיה בדרך הרואית, בזמן שלמרבה הצער רבים אחרים לא צלחו את המאבק הקשה והאכזרי מול המחלה הקטלנית. שרה חזרה לחייך ונראתה זוהרת וקורנת מתמיד. היא הייתה בטוחה שלאחר הסבל והקושי, היא מגיעה אל המנוחה והנחלה מתוך רצון אמיתי להשקיע שעות איכות עם המשפחה והחברים הקרובים.

למרבה הצער, החלומות התנפצו במהירות, בזמן שהחלה לסבול מבעיות מורכבות בלב, שהצריכו אותה לעבור ניתוח מורכב. לפני שנה ועשרה חודשים היא נכנסה לניתוח מעקפים שעבר בהצלחה, אך רשלנות רפואית חמורה גרמה לה לנזק בלתי הפיך. מכונת ההנשמה לא חוברה לחשמל ושרה הייתה דקות ארוכות ללא נשימה, מה שגרם לנזק רפואי בלתי הפיך ומאז הייתה בתרדמת. גם כאן שרה גילתה יכולת הישרדות נדירה וכנגד כל הסיכויים, אחזה בחיים במשך תקופה ארוכה, ונתנה תקווה לכולנו שאולי נחזה בנס ענק, ושרה תחזור לחייך את החיוך המפורסם שלה. משפחתה שהתה לצד מיטתה יום ולילה וציפתה לנס הזה, אך למרבה הצער בערב שבת היא החזירה את נשמתה לבורא.

מאות אנשים הגיעו ביום ראשון בבוקר להיפרד משרה, לתת לה את הכבוד האחרון ולהצדיע ללוחמת הגדולה שאחזה בחיים וניסתה בכל כוחה לגבור על הסטטיסטיקה ובעיקר על הרשלנות הרפואית הבלתי נסלחת. בסוף כוחה אזל והיא נכנעה למצב הרפואי המורכב. שרה, נוחי על משכבך בשלום אישה יקרה, ינעמו לך רגבי העיר אשדוד, העיר אותה אהבת בכל ליבך ונשמתך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך