בן גוזי ישחק עם העתודה של ארה"ב באליפות העולם

אסף בן גוזי, שחקנה הצעיר של אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד, יישחק באליפות העולם עד גיל 21, במדי ארה"ב. בןגוזי ישתתף גם בטורניר פיתוח מטעם ה-IHF עם נבחרת ארה"ב הבוגרת בגיאורגיה.
בן גוזי ישחק עם העתודה של ארה"ב באליפות העולם
בן גוזי מככב במדי ארה"ב.

עוד סממן ליכולת של אלופת המדינה הטריה בכדוריד, קבוצת הפועל אשדוד. שחקנה הצעיר, אסף בן גוזי, יישחק באליפות העולם עד גיל 21, במדי ארה"ב.

אליפות העולם עד גיל 21 לנבחרת עתודה תיפתח באמצע החודש הבא בספרד, ולכדוריד הישראלי יהיה בה ייצוג – אסף בן גוזי מהפועל אשדוד ואמיר זייפרט מקרית-אונו, שמחזיקים גם באזרחות ארה"ב, והוזמנו לסגל לאליפות.

השניים יצטרפו אל הנבחרת האמריקאית ב-8 ביולי, היישר למחנה האימונים המסכם. ארה"ב תפגוש באליפות את נבחרות ספרד, סלובניה, סרביה, טוניסיה ויפן בשלב הראשון. אסף בן גוזי הוא שחקן הפינה של האלופה הפועל אשדוד, והוא ישתתף גם בטורניר פיתוח מטעם ה-IHF עם נבחרת ארה"ב הבוגרת שייערך בימים הקרובים בגיאורגיה.

הפועל אשדוד מקבלת את הכבוד הראוי לאלופה בישיבת מועצת העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך