קורע לב: היתומים הקטנים אומרים קדיש על אביהם שנפטר בגיל 36 בלבד

אלפים ליוו למנוחות בבית העלמין באשדוד את הרב אבישלום ינקוביץ ז"ל, תושב הרובע החרדי בן ה- 36 שנפטר בטרם עת, ילדיו הקטנים קראו את הקדיש באולם ההספדים ועיין לא נותרה יבשה
קורע לב: היתומים הקטנים אומרים קדיש על אביהם שנפטר בגיל 36 בלבד

בני משפחה, חברים, שכנים, מתנדבי איחוד הצלה מכל רחבי הארץ ומאות אנשים שכלל לא הכירו אותו, הגיעו היום בשעה ארבע אחר הצהריים ללוות את אבישלום ינקוביץ ז"ל בדרכו האחרונה.

הרגע הכואב והקשה ביותר הגיע בתום הלוויה כשבניו הקטנים עלו לומר קדיש לעילוי נשמת אביהם שנפטר בטרם עת והשאיר אישה ותשעה יתומים חסרי כל, באותה העת עיין לא נשארה יבשה באולם ההספדים באשדוד, ומאות האנשים שנדחסו בו פרצו בבכי קורע לב.

כזכור הבוקר פרסמנו כי אסון כבד נפל על בית משפחת ינקוביץ' לאחר קבלת הבשורה המרה מבית החולים שיבא בתל השומר על פטירתו בדמי ימיו של המתנדב הצעיר הרב אבישלום ינקוביץ ז"ל מאשדוד.

הרב ינקוביץ' אחד המתנדבים המוכרים באשדוד, לא חש בטוב לפני מס' ימים והובהל לבית החולים אסותא בעיר, שם עבר ניתוח לבבי אך מאז מצבו הדרדר והוא הועבר לתל השומר, שם הבוקר למגינת ליבם של בני המשפחה הוא נפטר לבית עולמו כשהוא בגיל 36 בלבד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך