65 אלף מבקרים ביומיים ב"פסטיבל עמים וטעמים" באשדוד

הפטסיבל נערך ב'גן אלישבע', בימים רביעי חמישי בהפקת החברה לתיירות אשדוד, והביא אליו כמות אדירה של מבקרים, מחציתם מחוץ לעיר. מעל 50 דוכנים ו-70 סוגי מנות, חיכו לבאי הפסטיבל, כשכל מנה עלתה 10 שקלים. בנוסף היו 4 במות בהם היו אירועים וזמרים ועוד אטרקציות.
65 אלף מבקרים ביומיים ב"פסטיבל עמים וטעמים" באשדוד
מספר שיא של מבקרים בפסטיבל. (צילומים: מייק אדרי ולירון מולדובן)

הצלחה ל'פסטיבל עמים וטעמים' מספר 3, של אשדוד.

לא פחות מ-65 אלף מבקרים הגיעו לפסטיבל, שנערך בגן אלישבע והוא ביוזמה והפקה של החברה לתיירות אשדוד. המעניין הוא שמחצית ממבקרי הפסטיבל הגיעו אליו מחוץ לעיר, דבר המלמד על ההצלחה הגדולה להגיע לקהל יעד רחב.

גם במות וזמרים חיכו לבאי הפסטיבל.

אטרקציות רבות חיכו לבאי הפסטיבל בינהם 55 דוכני מזון, שהיו לב האירוע, 70 מנות שפים ב-10 שקלים, 3 ברים מרכזיים, וכמובן גם 4 במות עם אירועים וזמרים, כמו  דורון מזר וליאורה, מופעי מוזיקה בסגנונות שונים, אנדלוסית, יוונית, שאנסונים צרפתיים, רוסית, להקת קצב ברזילאית, מועדון הקצב של אביהו פנחסו ועוד.

כך זה נראה מהאוויר.

הכוונה היא בפסטיבל 'עמים וטעמים' הבא, לנסות להגיע למספר גבוה יותר. הכוונה היא כמובן לערוך את הפסטיבל שוב באותו המקום, 'גן אלישבע'.

ראש העיר ד"ר לסרי וסגנו כצנלסון, נהנים מכל רגע.

מחמאות לעיריית אשדוד שכבר למחרת הפסטיבל דאגה לנקיון 'גן אלישבע', שחזר להיות בדיוק כמו שהיה לפני הפסטיבל ונראה כאילו לא נכחו בו רק לפני שעות ספורות, 65 אלף איש!

גן אלישבע, לפני ואחרי הניקיון. מצא את ההבדלים.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך