עובדייה חטאב בפוסט מרגש: "מקומי במגרשי הכדורגל ובקידום ילדים"

בלמה של מ.ס אשדוד אמור לרצות עונש של מאסר בפועל, בעקבות תאונה בה הוא היה מעורב לפני 5 שנים. הוא הגיש בקשה לחנינה לנשיא וכתב בשישי פסוט מרגש על הדרך הארוכה שעבר בחמש השנים הללו.
עובדייה חטאב בפוסט מרגש: "מקומי במגרשי הכדורגל ובקידום ילדים"
עוביידה חטאב. (צילום: טל אקוקה).

עובדייה חטאב הוא שחקנה שלה מ.ס אשדוד. חטאב היה מעורב לפני 5 שנים בתאונת דרכים, ולבסוף קיבל עבודות שירות מבית המשפט המחוזי. המדינה ערערה והעונש הומר למאסר בפועל של 15 חודשים. חטאב הגיש בקשת חנינה לנשיא המדינה, לתשובתו הוא מחכה בימים אלה. היום, שישי הוא כתב את כל מה שעבר עליו בפסוט מרגש מאוד:

חברים יקרים הגיע הזמן שאני אשתף אתכם ואת כולם, בכל הפרטים שעברתי מאז המקרה שהיה לי לפני חמש שנים. אני כאן אסביר את עצמי במדיוק ואת כל השינוי החיובי שעברתי בחיים.

אחרי חמש שנים של עבודה יום-יומית ואחרי שבית המשפט המחוזי לפני שנתיים וחצי, נתן לי את ההזדמנות להמשיך את הדרך שהתחלתי מאז המקרה שהיה לפני חמש שנים. בית המשפט המחוזי החליט לתת לי לעשות עבודת שירות, כמובן אחרי שהבין את הדרך הארוכה שעשיתי. כמובן וכפי שנקבע בכל התהליך המשפטי:
שהתאונה היתה בלתי נמנעת, במקום חשוך ויכלה לקרות לכל נהג אחר במקומי. אני עזבתי את המקום אחרי שוודאתי במליון אחוז שיש שם אנשים, רק אחרי זה הלכתי למשטרה מרצוני והודעתי והסברתי להם על כל מה שהיה ולקחתי אחריות מלאה על הכל.
לא סתם בית המשפט המחוזי נתן לי לעשות עבודת שירות שתאפשר לי להמשיך הלאה את החיים שלי אלא נתן לי כי:
* הייתי במעקב קבוע עם הקצין מבחן לאורך כל התקופה ובסוף המליץ ונתן חוות דעת חיוביות מאוד עלי.
* הייתי בקבוצת טיפול של 18 חודשים, נכחתי בכל המפגשים וגם שם בית המשפט קיבל מהם המלצה וחוות דעת חיובית מאוד.
* התחלתי ללמוד ועשיתי תעודת מדריך.
* המשכתי ועשיתי גם תעודת מאמן.
* התחלתי לעבוד עם מאמן מנטאלי באופן צמוד וקבוע פעמיים בשבוע, בכדי לעזור לי ואכן זה מה שקרה ועבד ועזר לי מאוד.בתקופה הזאת הפסקתי לשחק כדורגל ונשארתי בבית במשך שנה וחצי. למדתי, התאמנתי ועבדתי מנטאלית בשביל לחזור לכדורגל, למרות שחוץ ממני הרבה לא האמינו ואני אכן רק האמנתי.

הגעתי לקטמון בירושלים ושם התחיל המסע שלי בחזרה לכדורגל וזה הצליח. במקביל גרתי בירושלים ושם הייתי שותף לכל כך הרבה פעילויות חברתיות בקרב בני נוער וילדים ערבים ויהודים יחד.אימנתי ילדים בבית הספר של המועדון, שזה הדבר שאני מאוד והכי אוהב.
המשכתי את המסע שלי והיום אחרי חמש שנים של עבודה יום-יומית, מכל הבחינות ברוך השם הגעתי לאן שכוונתי. בהתחלה לליגת העל ורצוני להמשיך הלאה בעזרת השם.

אני נמצא היום בלימודים אקדמיים במכללה האקדמית אונו וסיימתי שנה ראשונה בהצטיינות בחינוך חברה וספורט. אני מלווה עשרות ילדים ובני נוער מהעיר שלי ומהמגזר ונותן להם ומכוון אותם ועוזר להם בשביל להתקדם מהניסיון ומהדברים שלמדתי עד כאן בחיים.
יש לי הרבה מה לתרום ולתת לחברה בישראל מבחוץ, מכל הבחינות אחרי כל מה שעברתי ולמדתי עד כאן בחיים.

אני תמיד הייתי ואהיה איש של מערכת, עשייה, עבודה קשה ונכונה והמון המון אמונה ונתינה וההוכחה לכך היא העונה במסגרת מועדון ספורט אשדוד. אני מאמין שעוביידה חטאב, מקומו במגרשי הכדורגל, בבתי ספר לילדים בשכונות במגזר, לקדם ילדים ולעזור להם. וגם במגרשי הכדורגל כשחקן פעיל בליגת העל ויותר בעזרת השם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך