החלום של אושרי ניזרי התגשם – בית אמיתי לעסקים הקטנים בעיר

"ארגון העסקים העירוני אשדוד", ארגון שמטרתו קידום ודאגה לעסקים בעיקר הקטנים בעיר, חנך את משרדיו בשבוע האחרון, במעמד שר הכלכלה אלי כהן. גם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו עו"ד גבי כנפו לקחו חלק בטקס המרשים
החלום של אושרי ניזרי התגשם – בית אמיתי לעסקים הקטנים בעיר

"ארגון העסקים העירוני של אשדוד" ערך בשבוע החולף את טקס קביעת המזוזה בטקס רב משתתפים. מעל מאה בעלי עסקים מקומיים הגיעו לרגע המרגש. אורחים מרכזיים בולטים נכחו באירוע: שר הכלכלה אלי כהן, ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי שקבע בעצמו את המזוזה, ממ״ק ראש העיר עו"ד גבי כנפו, סגנית ראש העיר והממונה על התעשייה והעסקים הקטנים שרון מרק, ועוד לא מעט דמויות אשדודיות בולטות הגיעו לפרגן לרביעייה המייסדת.

הארגון, שהתמקם בקניון סימול, יפעיל משם את מיזם העסקים. כבר בימים האחרונים הכפילו חברי הארגון את כמות העסקים המצטרפים וזכו לרוח גבית ומפרגנת.

הרעיון המקורי מלפני 3 שנים קרם אתמול עור וגידים, אחרי הרבה גלגולים אך עם המון רצון טוב והתמדה עיקשת הצליחו החברים אושרי ניזרי, דוד קקון, דניאל חוטובלי ורפי דיין, להקים סוף סוף בית. בית לעסקים באשדוד בעיקר הקטנים שיתאחדו ויעמדו מול גופים גדולים כמו בנקים וחברות אשראי.

עכשיו, שהאורות כבו והבית עומד איתן תתחיל העבודה האמיתית. עשרות רעיונות ושיתופי פעולה ששכבו במגירה לאורך תקופת הייסוד וההקמה יצאו בקרוב מאוד לאור.

שר הכלכלה אלי כהן: "הארגון האשדודי הוא הראשון שקם והקים בית אמיתי, זוהי דוגמא מצוינת ללקיחת אחריות ויזמות מקומית. משרד הכלכלה, שתומך בפרויקט ומאמין בו, מוכיח בזאת שהוא נמצא בצד של העסקים ומוכן לעשות מאמצים רבים כשיש מי שמושיט יד לעזרה. אני מברך את החבורה המקומית האמיצה שלקחה על עצמה את האחריות, כמו שזה נראה ומההתרשמות האישית שלי מדובר במיזם רציני".

ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי: "אני שמח שאשדוד מצליחה בעוד תחום להיות העיר הראשונה בישראל המפעילה ארגון מקומי הדואג לצרכי בעלי העסקים בעיר. מדובר בטריו אמיתי המתבסס על משרד הכלכלה, עיריית אשדוד וחבורת יזמים מקומיים ששמם הולך לפניהם. זו בהחלט נוסחה מנצחת ואנחנו פה, כרשות נכונים לסייע ככל שיידרש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך