מצטיין לא רק בטיפוח הדור הצעיר בכדורגל: מנדל דוידוביץ' זכה ב"פרס המנהל" של מפעל אלתא

מנדל דוידוביץ', יו"ר עמותת מ.ס אשדוד ויו"ר מחלקת הנוער במועדון, עובד 45 שנים באלתא, המפעל הביטחוני באשדוד. לאחרונה הוא זכה ב"פרס המנהל", אותו מקבלים מנהלים מצטיינים באלתא מהמנכ"ל. דוידוביץ', שחוגג בקרוב 67, יפרוש השנה ויתמקד במחלקת הנוער של מ. ס אשדוד, בה הוא מתנדב 30 שנה
מנדל דודידוביץ

מנדל דוידוביץ', יו"ר עמותת מ.ס אשדוד ויו"ר מחלקת הנוער, ידוע בהצטיינותו ובהשקעתו באגודה. הוא עושה זאת במשך 30 שנים.  אבל לא רבים יודעים שאצל מנדל דוידוביץ' ההצטיינות היא דבר קבוע. עובדה, הוא זכה בימים אלה ב"פרס המנהל", למנהל המצטיין בחברת אלתא, המפעל הביטחוני מהחשובים בארץ, שנמצא באשדוד. את הפרס נותנים למנהלי מחלקה מצטיינים והוא מוענק על ידי מנכ"ל אלתא. בגלל הרגישות הביטחונית גם לא רבים נכחו או ידעו על הטקס. עכשיו אתם יודעים… להרחיב על זה אי אפשר הרבה, ככה זה שאתה עובד במפעל כזה.

דוידוביץ' עובד באלתא כמנהל מחלקה של הרכבות אלקטרוניות זה 45 שנה. הוא זכה בפרס היוקרתי כבר בפעם השנייה. לא דבר של מה בכך. הפעם הקודמת בה הוא זכה, הייתה לפני כ-11 שנה, אי שם בשנת 2008. כך יוצא שזכה בפרס בשני העשורים האחרונים פעמיים. אבל עכשיו מסתבר כי לחגיגה הזו של הפרס, מצטרף עוד אירוע מכונן מבחינתו של דוידוביץ', אירוע לא פחות ענק. בספטמבר הוא יהיה בן 67 ויפרוש מעבודתו באלתא. ציון דרך בחיים.

בטקס, כשקיבל את הפרס, נכתב על מנדל בין היתר: "על הצטיינות רבת שנים במחלקת הרכבות אלקטרומכניות, על הובלה למצוינות אישית ומחלקתית, תוך שיפור מתמיד בביצועים התפעוליים".

מנדל, מזל טוב ועוד פעמיים…
"זה כבוד גדול לקבל את הפרס הזה. זו הרגשה של סיפוק אחרי כל כך הרבה שנים שתרמתי למפעל. אכן זו הפעם השנייה שאני זוכה בו, אבל כל פעם זה מרגש מחדש ולמרות שזו פעם שנייה, זה בהחלט דבר שלא ברור מאליו. ברגע שבוחרים בך ונותנים לך את הפרס הזה, אני מרגיש שתרמתי למפעל הזה את כל כולי וגם קיבלתי הרבה".

מתרגש גם לפרוש?
"כן, אני מחכה לזה. זה משהו שבנאדם יוצא בריא ושלם לפנסיה, אחרי כל כך הרבה שנות עבודה. עכשיו יהיה לי הרבה זמן פנוי למה שאני אוהב, לכדורגל".

דוידוביץ" משמש גם למי שלא יודע, כחבר הנהלה בהתאחדות לכדורגל מטעם מועדון ספורט אשדוד. אז עכשיו המשרה תהיה מלאה. הכל כאמור בהתנדבות. הוא מסכם: "חיכיתי לרגע הזה שאני אתן מעצמי יותר למען הכדורגל והנה זה הגיע. אני עושה את זה במשך 30 שנה בהתנדבות, וגם בעתיד אמשיך לעשות זאת בהתנדבות מלאה, כי כשאתה נותן אתה מקבל לא פחות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך