אמריקה באשדוד: מהפכת האנגלית של בית הספר "שובו עילית"

בית הספר היסודי המצטיין "שובו עילית", שהצליח לקטוף תארים רבים בתחומים שונים, והוציא תחת ידו מאות תלמידים ותלמידות לתיכונים המצליחים ביותר בישראל, מסמן עוד וי בדרך להישג, בדמות תחרות מיוחדת וייחודית בתחום האנגלית, כאשר התלמידים הפכו את שגרת יומם לדוברי אנגלית מדוברת ברמה הגבוהה ביותר
שובו אשדוד

כל בית במדינת ישראל יודע שהמפתח העיקרי להצלחה בשוק העבודה בכלל ובמקצועות המבוקשים בפרט, הוא שליטה בשפה האנגלית ברמה מדוברת. הכניסה לעולם ההייטק, הפיזיקה, היחידות המיוחדות בצה"ל ועולם העסקים בכלל, דורש יכולת דיבור וניסוח מדויקים בשפה האנגלית שנחשבת היום לשפה המדוברת בעולם (יחד עם השפה הסינית).

בבית הספר "שובו עילית" גם כן מודעים לעובדה הזו, והחליטו לאמץ שיטות מיוחדות ללימוד אנגלית מדוברת בקרב התלמידים. לשם כך יצרה הנהלת בית הספר פרויקט מיוחד בתחום האנגלית ובו משתתפים התלמידים בשלל תחרויות שיזמו אנשי חינוך עבור בית הספר, כאשר במהלכם הם צוברים ידע רב בשפה האנגלית וגם זוכים בפרסים רבים ומיוחדים.

המבצע שנפתח בבית הספר שובו עילית נקרא english week, במסגרתו הכינו התלמידים שלטים גדולים עם שם המבצע, השלטים נתלו בחצר בית הספר, במסגרת המבצע הילדים היו צריכים לדבר בבית באנגלית, ועל כל מכתב מההורים שהיו מביאים התלמידים, הם היו זוכים בפרס כספי של מספר שקלים שהצטברו באשראי האישי של התלמיד.

שובו אשדוד

במהלך המבצע יזם בית הספר מספר ימי הפעלה, בהם למדו התלמידים לאיית ולכתוב את שמם האישי, כחלק מההפעלה הזו יצרו תלמידי בית הספר את האות הראשונה של שמם באנגלית כמחזיק מפתחות. ביום אחר הכינו התלמידים עוגות מאפינס וקישטו אותם עם מוטיבים בשפה האנגלית.

המערכת כולה בבית הספר שינתה באותו השבוע את סדר הלימוד לשפה האנגלית, למשל שיעור בזהירות בדרכים עבר בשפה האנגלית, שם למדו התלמידים את חוקי התנועה הקשורים בזהירות בדרכים. בסיום השיעור נבחנו התלמידים, ומי שהצטיינו וידעו היטב את החוקים זכו לקבל מבית הספר מתנה בדמות שעת רכיבה בקארטינג מהנה ברחבת בית הספר.

בהנהלת בית הספר מציינים כי הורי הילדים שיתפו פעולה באופן יוצא דופן, כחלק משבוע האנגלית ערכו התלמידים ראיון וידאו עם אחד ההורים שלהם או בני המשפחה, לאחר סיום החלק הזה במבצע, קיבלה הנהלת בית הספר מכתבים רבים מההורים, שביקשו להשאיר את התחרות החשובה שבוע נוסף בבית הספר. מהלך שכזה שגרר התעניינות רבה מצד ההורים, הוכיח שבית הספר הצליח להחדיר למודעות של התלמידים ובני משפחותיהם את החשיבות הרבה בלימוד אנגלית, ויחד עם המון כיף ופרסים לתלמידים, המשימה החשובה הוגדרה כהצלחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך