נחשף: אירוע הדקירות אמש – ניסיון חיסול של עבריין מוכר שהותקף ע"י 10 אנשים

מקורבו של ראש ארגון הפשע בני שלמה הוכה אמש ונדקר ע"י עשרה אנשים בזמן שישב בבית קפה בקניון הסיטי, כשהוא ללא שומרים. הוא פונה לבית החולים במצב קשה
מחסום של המשטרה

הבוקר פרסמנו כי אמש התרחש איקוע דקירות באשדוד בו נפצע אדם באורח קשה, כעת הותר לפרסום כי מדובר בניסיון חיסול שהתרחש באזור מרכזי בעיר אשדוד, כאשר אלמונים ניסו לחסל הלילה באשדוד עבריין המוכר למשטרה כמקורבו של בני שלמה, הנחשב לראש ארגון פשע בדרום.

לפני שעה קלה חשף אלי סניור כתב ynet וידיעות אחרונות כי מהחקירה המשטרתית שנפתחה אמש בעקבות האירוע עולה כי המותקף ישב עם אנשים נוספים בבית קפה בקניון הסיטי בשדרות מנחם בגין באשדוד שם התרחש המקרה.

כאשר לפי גורמים מהעולם התחתון שנחשפו לאירוע, לפתע נעצרו במקום שתי מכוניות מסחריות גדולות, מהן ירדו למעלה מעשרה אנשים לבושים בשחור (ככל הנראה בני מיעוטים) שהתנפלו על העבריין. הם הכו אותו ודקרו אותו בכל חלקי גופו ורק לאחר שהתמוטט על הכביש נכנסו למכוניתם וברחו מהמקום.

העבריין שהועבר לבית החולים בעיר מוכר מאוד לחוקרי משטרה, אך שם הופתעו מאוד מאופן ביצוע ניסיון החיסול, שכן אותו עבריין מוכר נהג להסתובב עם שומרים.

לא רק היותו של העבריין המוכר ללא שומרים תמוהה למשטרה, אלא גם אופי התקיפה, ובמשטרה אמרו ל- ynet כי "ברור שמדובר בסכסוך גדול יותר בין ארגוני פשיעה ואנחנו צופים שעוד תגיע נקמה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך