חל שיפור במצב הפעוט בן השנה שנפל מגובה בחדר מדרגות באשדוד

מביה"ח לילדים 'דנה', שבבית החלים איכלוב, עדכנו על מצבו של הפעוט, הוא במצב בינוני, אבל עדיין בטיפול נמרץ. בבית החולים היו זהירים בכל הקשור לקצב ההחלמה של הפעוט.
חל שיפור במצב הפעוט בן השנה שנפל מגובה בחדר מדרגות באשדוד
ביה"ח דנה.

בשורה מעט אופטימית מגיעה מביה"ח 'דנה לילדים', שבבית החולים איכלוב, בתל אביב, שם מאושפז הפעוט בין השנה שנפל מגובה רב בשבת בחדר מדרגות באשדוד.

מביה"ח נמסר כי מצבו של הפעוט השתפר והוא מוגדר כרגע בינוני. חשוב לציין כי הוא עדיין מאושפז בטיפול נמרץ. אבל כשהגיע לביה"ח דנה, הוגדר מצבו כזכור של הפעוט קשה. מנגד היו מאוד זהירים בבית החולים ולא ידעו להגיד לגבי קצב החלמתו של הפעוט. לכן מבהירים כי יש להמתין ולראות מה יהיה בהמשך, כשכל האפציות קיימות.

כזכור הפעוט נפל בחדר מדרגות בבניין ברחוב רמב"ם. הוא נפל מגובה של 4 קומות, לאחר שבתחילה חשבו שנפל מגובה של 3 קומות. הוא הובל לבית החולים אסותא ומשים לאחר טיפול ראשוני הובהל לאסותא שם הוא מאושפז עתה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך