מופע המחול ׳ונצואלה׳ של להקת בת שבע מגיע לאשדוד

יעל בן עזר (23) מתל אביב תגיע עם מופע המחול ׳ונצואלה׳ של להקת בת שבע למשכן לאמנויות הבמה באשדוד בחודש יוני הקרוב, רגע אחרי שהופיעה מול מדונה ורגע לפני שתרקוד אצלנו, תפסנו אותה לראיון קצר על מה מצפה לנו על הבמה
ריקוד באשדוד
צילום: אסקף

יעל באה מרקע של התעמלות קרקע, למדה בבית ספר לאמנויות בתל אביב ורוקדת כבר מגיל 10. בגיל 18 הגיעה לאודישנים של להקת בת שבע ומאז היא חלק בלתי נפרד מהלהקה שסומנה כלהקת המחול מספר אחת בישראל, בניהולו האמנותי והמקצועי של הכוריאוגרף אוהד נהרין.

המופע ׳ונצואלה׳ מככב על במות ברחבי הארץ מזה שנתיים, הוא מתחלק ל-2 חלקים ומורכב משתי יצירות בנות 40 דקות כל אחת, הכוריאוגרפיה בשני החלקים זהה לחלוטין אולם הרקדנים, התאורה והמוזיקה משתנים ומעניקים חווית צפייה אחרת שתותיר בכם חותם!

״אוהד מתעסק המון באיזו מוזיקה תוביל ותיקח את הכוריאוגרפיה תוך כדי היצירה, היה לו מאוד חשוב שיהיו שני רבדים שונים, בתהליך העבודה עבדנו באופן מאסיבי במשך שלושה חודשים עם אחת המורות הטובות בתחום הריקודים הסלוניים ושאבנו השראה לעוצמות והדרמה, החיוכים והתלבושות וכמובן הצעדים שהוציאו אותנו הרקדנים מאזור הנוחות ופתחו לנו את הראש״, מספרת יעל.

קירוד באשדוד
צילום: אסקף

את הרקדנים במופע חילק נהרין לשתי קבוצות כאשר לכל רקדן/נית יש מקביל שיודע את אותו התפקיד בשני החלקים והם רוקדים לסירוגין פעם את התפקיד בחלק הראשון ובמופע אחר את השני ומגוונים לעצמם את החוויה כרקדנים דרך המוזיקה, התאורה ושאר המשתנים במופע.

מבחינת הרקדנים, מתארת יעל, החוויה משתנה שכן בחלק הראשון המוזיקה הרבה יותר פתוחה, מוזיקת כנסיות ויקטוריאנית שמעניקה להם הרבה שקט ואחריות ומעניקה תחושת עירום וחשיפה, שאין איפה להתחבא לעומת החלק השני בו התאורה חשוכה יותר, המוזיקה קצבית, עכשווית (אמינם, ג׳יי-זי, ׳רייג׳ אגיינסט דה מאשין׳) וסוחפת. ובתוך כל הדרמה המתרחשת על הבמה הם נסחפים ולא חושבים יותר מידי.

אם טרם ביקרתם במופע מחול מודרני, קל וחומר של להקת בת שבע, אתם חייבים את זה לעצמכם,

 

יום חמישי || 13.06.19 || בשעה 20:30 || המשכן לאמנויות הבמה אשדוד

  • משך המופע 80 דקות ללא הפסקה•

 

לכרטיסים חייגו 08-9568111או לחצו לקנייה:

https://www.mishkan-ashdod.co.il/event.asp?event=2153

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך