מסוכן: נהג חדש מאשדוד נמצא עם אלכוהול בגופו פי 16 מהמותר בחוק

בדיקת שערכו שוטרי התנועה אמש ל"נהג-חדש" לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים עצמית בעיר אשדוד, העלתה כי רמת האלכוהול בגופו גבוהה פי שש-עשרה מהמותר בחוק
שוטר

אמש הוזעק צוות שוטרי התנועה בעיר אשדוד אל תאונת דרכים עצמית בה רכב סטה ועלה על מדרכה ברחוב ז'בוטינסקי בעיר וגרם לפגיעה בתשתית. בדיקת השוטרים בעקבות ריח אלכוהול שנידף מנהג (29) הרכב גילתה כי רמת האלכוהול בגופו גבוהה בהרבה מהמותר בחוק ועומדת על 794 מיקרוגרם כאשר החוק מתיר עד 50 מקרו' במקרה של נהג חדש.

הנהג עוכב לחקירה בפני בוחני תאונות הדרכים ובסיומה שוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית תוך כוונה כבר השבוע להגיש נגדו כתב אישום בבית המשפט לתעבורה.

במשטרה ציינו כי עבירת נהיגה בשכרות הנה החמורה מבין עבירות התעבורה, כל שכן נהג חדש חסר ניסיון. אירוע כפי שארע אמש יכול היה להסתיים באסון לו על המדרכה היו באותה העת הולכי רגל.

"אנו נמשיך לפעול ביד נוקשה בכל הקשור לעבירות מסוג זה, נהיגה בהשפעת אלכוהול ובהשפעת סמים מסוכנים, על מנת להגביר את ביטחונם של ציבור משתמשי הדרך", הדגישו במשטרה.

צילום תמונה: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך