אלה כבדת השמיעה מחפשת את התוכי שלה

ב-3 במאי התוכי העונה לשם סופה, נעלם ומאז אלה מנסה למצוא אותו ומבקשת את הסיוע של כולם. מי שראה או יודע יכול ליצור קשר באמצעות הודעות בטלפון -   054-7772039.
קשר מיוחד. אלה והתוכי.
קשר מיוחד. אלה והתוכי.

כל חיית מחמד אשר הולכת לאיבוד מהווה אבידה גדולה למשפחה . הסיפור הפעם מקבל משנה חשיבות.

התוכי של אלה אבד. המדובר על קשר מיוחד בין אלה טרבינסקי כבדת שמיעה, לסופה ( שם חיבה שאלה נתנה לתוכי ) הם הצליחו לתקשר אחד עם השני באופן מופלא למרות הקשיים ויתרה מכך.

התוכי סופה.

אחד האנשים שעוזר לה סיפר: "הקשר ההדוק שנוצרה בינהם במהלך השנתיים וחצי האחרונות רק התהדק.  הקשר בינהם היה כלכך חזק עד כדי כך שבלילות הראשונים שהתוכי סופה היה בכלוב , הוא היה משתולל ללא הפסקה, אלה, אשר ראתה אותו חש באי נוחות ,שחררה אותו להסתובב חופשי בבית. סופה, בלילות היה מגיע למיטה שלה. מאז גם התוכי הסתובב חופשי בבית , לא נכנס יותר לכלוב והסתובב ביחד עם אלה בבית" .

ב-3 במאי התוכי נעלם ומאז אלה מנסה למצוא אותו ומבקשת את הסיוע של כולם. אם ראיתם שמעתם משהו על תוכי שנמצא באשדוד או בסביבת העיר אשדוד, היא מבקשת שתצירו איתה קשר דרך שליחת הודעת ווטסאפ ( אלה כבידת שמיעה ויכולה להשיב רק דרך ההודעות) המספר של אלה –  054-7772039

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך