מושב סמוך לאשדוד עולה באש – מיכלי גז מתפוצצים במקום

שריפה ענקית משתוללת בשעה זו במושב בית עזרא הסמוך לאשדוד, כוחות כיהוי האש מנסים להשתלט על האירוע ללא הצלחה
צוות כיבוי

דוברות כבאות והצלה לישראל תחנת אשדוד: אשדוד- 7 צוותי כיבוי יצאו לשריפת קוצים גדולה שמסכנת בתים כמו כן במקביל ישנה הודעה על שריפת בית במושב לא יודע אם נגרמה כתוצאה מהשריפה הנ"ל .

מפקד תחנת אשדוד יצא למקום עם קציני המשמרת מהתחנה
כרגע לא יודע מה גודל השריפה ואם יש נפגעים בהמשך לאירוע בבית עזרא מדובר בשריפת שדה גדול של חיטה שמסכנת בתי מגורים ומשקים. מפקד התחנה מחלק את הכוחות לגזרות תקיפה לשריפה אין שליטה באירוע.

10 צוותי כיבוי כולל יחידת הניטור של תחנת אשדוד מפקד התחנה מוסר שהשריפה הגיע למיכלי גז שהחלו להתפוצץ, בשריפה בוערים לולים של תרנגולות,חממות שדה חיטה ובית פרטי. אין שליטה באירוע, מפקד מחוז דרום הגיע לזירה.

דוברות המשטרה (לכיש): בעקבות שריפה במושב בית עזרא, כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בפינוי קו ראשון של בתי הישוב הסמוכים לשריפה.

כביש 4, סמוך למושב בית עזרא וצומת אמונים נסגרו לתנועה, ציבור הנהגים מתבקש להישמע להנחיות השוטרים. במשטרה קוראים לציבור לסייע לכוחות המשטרה והחירום שפועלים בזירות שריפה ולא להתקרב למקום בשל הסכנה הטמונה בלהבות ובעשן הרב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך