מכבי בן בנות אשדוד החתימה כבר שש שחקניות

סגנית אלופת המדינה לנשים בכדורסל, קבוצת מכבי בן/בנות אשדוד, תחת שרביטו של המאמן גלעד כץ החתימה עד כה שש שחקניות לקראת עונת המשחקים הקרובה 2019/2020. ההחתמה הבולטת היא קריסטל ברדפורד.
מכבי בן בנות אשדוד החתימה כבר שש שחקניות
קריסטל ברדפורד עם הכדור מול קטיה לויצקי, אקסית אשדוד (צילום: באדיבות ליגת אתנה בכדורסל נשים)

מכבי בן בנות אשדוד מסתערת העונה על כל התארים. בקבוצה החליטו השנה כי ההיערכות לעונה הבאה תהיה מהירה יותר. סגנית אלופת המדינה לנשים בכדורסל, החתימה כבר 6 שחקניות לקראת העונה הבאה.

ההחתמה המעניינת ביותר היא זו של קריסטל ברדפורד ( בת 26, 1.85 מ') ,ששיחקה בעונה שעברה בבנות הרצליה, והיתה השחקנית היעילה של הליגה כשסיימה ראשונה במדד היעילות עם 33.7 נקודות, ראשונה בחטיפות עם 3.8 כדורים בממוצע למשחק וראשונה בחסימות עם 1.5 חסימות בממוצע למשחק בעונה הסדירה. מאמן גלעד כץ מאוד רצה אותה.

גם אנט סנואו (בת 25, 1.80 מ') תמשיך לעונה נוספת באשדוד. בזירת השחקניות הישראליות החתימה אשדוד כבר ארבע שחקניות: נופר שלום (בת 31, 1.78 מטר), עדי לוקס (בת 31, 1.74 מטר), נועה זליבנסקי ודרו אדלמן (בת 24, 1.95 מטר).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך