ניקוי שטיחים – לא רק ניקיון, גם בריאות

אחת התכונות האנושיות החשובות ביותר היא גם אחת התכונות האנושיות המזיקות ביותר, ולתכונה הזאת קוראים סתגלנות. בני האדם הם יצורים סתגלנים ויש לנו את היכולת להסתגל כמעט לכל מצב, גם למראה המלוכלך והמזוהם של השטיח שלנו. אתם יכולים להיכנס לביתכם יום אחרי יום, שנה אחרי שנה ולהעביר את זמנכם בסלון כשהשטיח עומד לפניכם בגוון כהה מלכלוך, אך אתם כבר הסתגלתם למצב ואתם יכולים להביט בשטיח אך לא לראות אותו. בהיבט הזה כדאי לדעת – ניקיון השטיח שלכם זה לא רק עניין של ניקיון ואסתטיקה אלא גם ובעיקר של בריאות
ניקיון שטיחים

אתם יודעים שהשטיח שלכם מלוכלך, ואתם בוחרים להתעלם

בכל שטיח אפשר למצוא שכבות של לכלוך וזוהמה בין סיבי השטיח העמוקים, אבל בשטיחים מסוימים אפשר גם לראות את זה על פני השטח. שכבות הלכלוך בשטיחים הללו הצליחו להצטבר לרמה כזאת שהן ניכרות כבר על פני השטח וניתן לזהות אותן. באתר www.bar-nikuy.co.il  תוכלו לראות כיצד נראה שטיח מזוהם בשלבים מתקדמים. בשלבים האלה אתם כבר יודעים שהשטיח שלכם מזוהם אבל אתם פשוט בוחרים להתעלם מזה, על בסיס היכולת שלכם להסתכל על השטיח ולא לראות אותו, לדעת שהוא מלוכלך אך לא להתייחס לכך.

את המודעות למצבו העגום של השטיח אפשר לעורר בכם כאשר מגיעים אורחים ופתאום אתם מסתכלים על הסלון מעיניים קצת יותר רעננות, אך גם כאשר אחד מבני המשפחה מתחיל לסבול מתחלואה הקשור בעור או בנשימה, מבלי שיש לכם הסבר הגיוני לכך. כשזה קורה, אתם לא יכולים להאשים אוטומטית את השטיח, אבל אתם בהחלט יכולים לציין אותו כחשוד מרכזי. שטיחים מזוהמים יכולים להוות מפגעי תברואה שמסכנים את בריאותם של בני הבית, ואם אתם רוצים למנוע את המפגעים הללו מבני משפחתכם, עליכם להקפיד על ניקיון השטיח שלכם.

 

ניקוי שוטף וניקוי תקופתי

באתר www.bar-nikuy.co.il תוכלו לקבל מידע רב על האופן בו תוכלו לשמור על השטיח שלכם נקי, הן באופן שוטף והן במסגרת ניקוי תקופתי. ככלל, באופן שוטף אתם רוצים לוודא שכמה שפחות לכלוך מצליח להתקבע בין סיבי השטיח, ולשם כך יהיה עליכם לשאוב את השטיח ולנער אותו היטב אחת לשבוע או שבועיים. מעבר לכך, אחת לתקופה אתם רוצים להזמין גורם מקצועי שינקה את השטיח שלכם באופן מקצועי, יחדור אל עומק סיבי השטיח ויסלק משם את כל שכבות הלכלוך שכן הצליחו להצטבר בו. רק כך תוכלו להבטיח את שלומם של בני הבית מפני מפגעי התברואה שיכול שטיח מזוהם להטיל עליהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך