צפו: נחש צפע ענק הסתובב חופשי בעיר אשדוד

אירוע מפחיד התרחש לפני שעה קלה באשודד לאחר שנחש צפע גדול במיוחד הסתובב לו ברחוב ראשי בעיר, בזכות ערנות של תושבת אשדוד, ויחד עם הטכנולוגיה המתקדמת של עיריית אשדוד הנחש נלכד במהירות האפשרית
נחש מסוג חנק נלכד בסקייט פארק

המוקד העירוני באשדוד באמצעות מוקד 'הרואה' פרס ברחבי העיר כ-400 מצלמות בשטחים הציבוריים במטרה לשדרג את ביטחון התושב ולקבל תמונת מצב עדכנית 24/7 על העיר, המטרה הנוספת הינה לקבל שליטה מהירה על אירוע חריג במידה ויש כזה והיום המצלמות פעלו בזירה קצת שונה מהרגיל, לפני כשעה ברחוב יותם המלך נגלה נחש צפע גדול כשהוא מטייל על שביל ההליכה, תושבת העיר שהייתה במקום דיווחה על כך למוקד העירוני .

מיד עם קבלת הדיווח הופנתה מצלמת מוקד רואה לעבר המקום עליו דיווחה התושבת שראתה את הנחש, בטווח זמן קצר של דקות אחדות מרגע הדיווח החל מוקד הרואה לשלוט על הארוע. במקביל יהונתן שפיגל מסיירת המוקד העירוני 106 שהינו גם לוכד מוסמך שעבר הכשרה ביחד עם עוד 20 עובדי עירייה הוזעק למקום.


עד הגעתו של שפיגל המוקד העירוני שמר על קשר טכנולוגי באמצעות המצלמות וקשר טלפוני עם התושבת המדווחת, לאחר מס' דק' הנחש נלכד ושוחרר לאחר מכאן בשטח מורחק מאזורי אוכלוסייה.

דוד דבש מנהל מרכז שליטה ובקרה 106: ראשית אנו רוצים להודות לתושבת העיר , שראתה את הנחש ומיד דיווחה למוקד העירוני, לא עזבה את המקום וגם הרחיקה אנשים עד להגעת סייר המוקד העירוני .
בזכות המצלמות אנו יכולים לשלוט תוך דקות באירוע וכאשר מדובר בבעלי חיים השליטה היא חשובה מאוד מאחר והם יכולים להמשיך לנוע למקומות מסתור שלא ניתן להבחין בהם. באמצעות המצלמה אנו עוקבים אחריהם ומכוונים את הצוות המקצועי .

צילום וידאו: עיריית אשדוד – מוקד רואה.
צילום תמונה: ארכיון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך