נחש צפע נתפס בחצר בית רגע לפני שהכיש ילדים

הנחש נתפס בחצר בית במושב ליד אשדוד בזמן שבחצר שהו 8 ילדי המשפחה, כמעט כולם קטינים. אב המפשחה הבחין בנחש ומנע אסון.
נחש צפע נתפס בחצר בית רגע לפני שהכיש ילדים
הנחש שתפס

אסון גדול נמנע היום, רביעי, כשנחש צפע עמד להכיש ילד מבין קבוצה של 8 ילדים בחצר שמושב ליד אשדוד. רק עירנות של אב המשפחה מנעה אסון גדול מאוד והכשה של הילד שיכולה הייתה לגרום למוות.

הכל החל היום כשהילדים שיחקו בחצר ביתם במושב שדה עוזיה. הילדים כמעט כולם קטינים, לא שמו לב כשנחש צפע התקרב לעברם. כנראה בגלל החום הרב הוא יצא ממחבואו. אף אחד מהידים לא ראה את הנחש ולא הבחין בסכנה שיכןלה ייתה להסתיים במוות!.

אבי המשפחה יצא אל החצר לראות מה קורה עם הילדים, ואז הוא נחרד לגלות כי סנטמיטרים ספורים מהילדים הנחש נמצא כשהוא נע לעברם. הוא מיד הרחיק את הילדים מהמקום. מצא מכשיר קהה שהיה במקום והיכה את הנחש בראשו ורוצץ את גולגלתו ובכך מנע ככל הנראה אסון.

בגלל החום העז הרבה נחשים יוצאים בתקופה הזו מהמקום בו הם נמצאים בתקופת החורף. לכן חשוב מאוד לשים לב לכך, בוודאי לא להפוך אבנים ולפעול במשנה זהירות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך