פאות רפואיות לסובלים מהתקרחות או מבעיות עור, ולחולי סרטן

התקרחות היא לא תופעה נדירה במחוזותינו ובטיול קצר ברחוב אפשר למצוא אינספור גברים קרחים ומרוצים. יחד עם זאת, כאשר מדובר בהתקרחות אצל נשים או בדלילות שיער הנובעת ממחלות עור למיניהן, הסיפור הוא שונה לגמרי ויכול לגרום לפגיעה של ממש באיכות החיים של הסובל מהבעיה. דברים דומים אפשר לומר גם על חולי סרטן המצויים בשלבי הטיפול הכימותרפי וסובלים מנשירת שיער גופם. גם במקרה זה חשוב למצוא פתרון אסתטי רפואי עד יעבור זעם.
פאות רפואיות

מהן פאות רפואיות?

ככלל, פאות רפואיות הן פאות ברמת איכות גבוהה מאוד, המתאימות לכל התנאים הרפואיים שבדרך כלל מובילים לבעיות בשיער הראש. כך למשל, כאשר מדובר בבעיות עור הגורמות להידלדלות השיער, קרחות מפוזרות על שטח הראש או התקרחות כוללת, ישנה חשיבות רבה שהפאה הנבחרת תאפשר לסובל מהבעיה לקבל טיפול רפואי מבלי שהפאה תהווה גורם מפריע. במקרה זה, חשוב שהפאה תהיה פאה נושמת, שלא תגרום גירוי מיותר של העור ותאפשר מעבר חופשי של אוויר אל עור הקרקפת.

כאשר מדובר על חולי סרטן למשל, לאיכות הפאה בהיבט הפרקטי אין השפעה ישירה על מהלך המחלה או הטיפול, אך קיימת בכל זאת רגישות אסתטית שעליה הפאה צריכה לענות. בהתאם לכך, פאה רפואית נמדדת באיכותה, לא רק באיכות החומרים מהם היא עשויה וברמת הייצור שלה, אלא גם ביכולת שלה לספק את המענה האסתטי המיטבי לחולה.

האם הפאה משמשת גם כאמצעי ריפוי בתהליך הרפואי?

התשובה היא לחלוטין לא. בכתובת ramiwigs.co.il, תוכלו לקרוא חומר רב על פאות רפואיות ולקבל את כל המידע הדרוש לכם לגבי ההתאמה של הפאה למצב הרפואי ממנו אתם סובלים ושבגינו אתם נדרשים לחבישת פאה. בכל מקרה, חשוב לדעת את הדבר הבא: השימוש במונח פאה רפואית מתייחס לפאות המשמשות בדרך כלל לקוחות הבוחרים בחבישת פאה כחלק ממצב רפואי ממנו הם סובלים, ובכל מקרה הפאה אינה מהווה חלק מהטיפול הרפואי. יחד עם זאת, הפאה בהחלט יכולה להוות גורם מפריע או לחילופין גורם מאפשר, ולכן המונח פאה רפואית כן משקף סטנדרטים מסוימים שבהם צריכה לעמוד הפאה, על מנת שתשמש כגורם מאפשר ולכל הפחות לא תהווה גורם מפריע בתהליך הטיפולי שעובר האדם החובש אותה.

כאמור, בכתובת ramiwigs.co.il תוכלו לקבל מידע רב על פאות רפואיות ועל פאות בכלל, ולקבל סיוע לגבי אופן התאמת הפאה לכל לקוח בהתאם למצבו הרפואי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך