נקודה בדרך לאליפות?

לאחר שכבר פיגרה במחצית 15:11, חזרה הפועל אשדוד עד לסיום לתיקו חוץ 26:26 מול מכבי ראשל"צ, במשחק מספר 3 בגמר יד. בשישי משחק מספר 4 ייערך באשדוד. התיקו מבטיח שיהיו 5 משחקים.
דור קלדרון
דור קלדרון מול הגנת ראשל"צ (צילום אלי בן גוזי).

בשניית הסיום שוער מכבי ראשון לציון טפר עצר כדור שכבר נראה בדרך לשער. כדור שהיה מביא לניצחון של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד על מכבי ראשל"צ בחוץ, במשחק מספר 3 בגמר יד. אבל טפר עצר, המשחק הסתיים בתיקו 26:26 מחמיא לאשדוד, ובשישי היא תנסה לנצח במשחק מספר 4 ולעלות ליתרון בסדרה, שבכל מקרה תגיע למשחק מספר 5. אשדוד רוצה אליפות היסטורית. היא יכולה לעשות את זה.

אשדוד פיגרה במחצית 15:11 והיה נראה כי הפעם מכבי ראשל"צ תנצח בבית ביתרון גדול מאוד. היה נראה כי אשדוד לא תצא מהמשחק הזה עם נקודות. אבל במחצית השנייה שוב ראינו את הפועל אשדוד של המשחק הקודם בבית והיא חזרה כמעט עד לניצחון. אשדוד כבשה במחצת הזו 15 שערים מול 11 של מכבי ראשל"צ והייתה הדומיננטית ושיחקה כמו שמי שרוצה אליפות צריכה לשחק. בסיום 26:26. הכל פתוח.

אולג בוטנקו, מאמן אשדוד: "משחק שעשינו אותו מאוד קשה ולא נכון. היינו לא טובים בהתקפה ודי רפויים בהגנה. לא לזה התכוננו. כל המשחק חיפשנו מומנטום מול ראשון, שמח שמצאנו, חבל שלא ניצלנו את זה בכדי לנצח. במחצית השנייה הפעלנו התקפות יותר ארוכות. זה עזר לפתוח את ההגנה של מכבי ראשון. אנחנו בסדרה ארוכה. שתי קבוצות של מוותרות, אז אם נלך עד הסוף, נלך עד הסוף".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך