סריקת תמונות ושקופיות מהעבר אל העתיד

לאורך חייכם צברתם כל כך הרבה רגעים שבהם הדבר שנראה לכם החשוב ביותר באותו רגע הוא לתעד אותו במצלמה. כל אותם רגעים צולמו, פותחו ותועדו על גבי תמונות נייר שכנראה שמורות אצלכם היכן שהוא בבוידעם, בתוך אלבומים, שקיות של חנויות צילום או סתם מפוזרים בתוך ארגז או קופסא. את התמונות האלה, את הרגעים הכל כך חשובים האלה רציתם לשמור לעצמכם ולבני משפחתכם, אלא שבסופו של דבר למי יש כוח או זמן להוציא ארגזים ולהתחיל לעבור תמונה תמונה?
סריקת תמונות

למה לסרוק את כל התמונות שלכם?

סריקת תמונות ושקופיות הוא שירות שמאפשר לכם לקחת את כל אותם רגעים חשובים מן העבר, להעביר אותם אל הדור הבא ולהפוך אותם לזמינים לצפייה במחשב, בטלוויזיה בסלון או אפילו במכשיר הטלפון הנייד. במדיה הדיגיטלית החדשה תוכלו לשמר את אותם רגעים לנצח ואפילו לגבות אותם בכמה וכמה עותקים, ליתר בטחון. את כל אותם רגעים שתיעדתם בכדי להיזכר בהם עם חיוך ובהתרגשות רבה, תוכלו כעת גם לשתף עם כל החברים והמשפחה, ותוכלו לעשות זאת באמצעות אחסון ענן, על גבי דיסק און קי, דרך הרשתות החברתיות או פשוט במשלוח ממכשיר למכשיר. תוכלו לרכז את כל המשפחה בסלון ולעשות ערב תמונות, זיכרונות וסיפורים משפחתיים, ותוכלו לעשות את זה בתדירות הרבה יותר גבוהה ממה שאי פעם יכולתם לעשות באמצעות ארגזי התמונות שלכם.

ואפשר גם שקופיות

הטכנולוגיה שמאפשרת לכם לסרוק את כל התמונות שלכם למדיה דיגיטלית ושאת כל הפרטים עליה תוכלו למצוא בכתובת memoriz.co.il/, היא טכנולוגיה שמאפשרת גם סריקת שקופיות ולא רק תמונות. תהליך סריקת השקופיות הוא מעט שונה ומיועד לסרוק למעשה את התמונה המוקרנת דרך שקופית, אך הוא מבוסס על אותה טכנולוגיית סריקה וזאת בשורה נהדרת עבור כל מי שבתוך ארגזי התמונות שלו מחזיק גם תיבות של מאות שקופיות, שכבר היה בטוח שלא יוכל לראות עוד לעולם ללא המקרן שהלך כבר לעולמו.

סריקה איכותית ומקצועית

תהליך הסריקה המקצועית הוא תהליך המבוצע באמצעות מכשור ייעודי ומבטיח את רמת הסריקה הגבוהה ביותר לרבות טכנולוגיות מתקדמות לתיקון תמונה, מה שמבטיח שגם תמונות ישנות ודהויות יזכו לחיים חדשים. את התמונות תוכלו להציג על כל מסך ברזולוציה גבוהה וליהנות מאיכות תמונה גבוהה גם על גבי מסך של יותר מ-50 ו-60 אינצ' בסלון הבית. בכתובת memoriz.co.il/ תוכלו למצוא פרטים נוספים על האופן בו תוכלו לבצע את הסריקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך