מפגש מוזיקלי מרגש בתחנת הרכבת באשדוד

מפגש מרגש וראשון מסוגו התקיים ברכבת ישראל - אירוע בין מקהלת "מעבר לקול" מאשדוד ושתי המקהלות הנוספות השותפות במיזם
מפגש ברכבת אשדוד

התרגשות גדולה נרשמה ברכבת ישראל כאשר שלוש מקהלות משולבות שפועלות ברחבי הארץ (כפר סבא, עכו ואשדוד) במסגרת מיזם "מעבר לקול", יצאו למסע היכרות ביניהן ברכבת ישראל ובדרך נפגשו גם עם החברה הישראלית והעניקו לאלפי הנוסעים חוויה מוזיקלית ייחודית.

המקהלות, המונות יחד 80 זמרים, ביחד עם אנשי הצוות יצאו בשעות הבוקר מתחנות הרכבת בעכו, הוד השרון ואשדוד לכיוון תל אביב, ביצעו עצירה בתחנות הביניים בהן יש פסנתר ושרו לקהל הנוסעים לעידוד והעלאת מודעות להיכרות בין אנשים שונים בחברה הישראלית. בסיום הנסיעה, נפגשו שלושתן בתחנת תל אביב ההגנה וקיימו לראשונה מופע משותף לעוברים והשבים בתחנה.

מיזם "מעבר לקול" נולד בעקבות שיתוף פעולה בין אורי שחר, מוסיקאי ויזם חברתי ו"קרן שלם" הפועלת לרווחת אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. שחר פיתח את מודל ההפעלה הייחודי ל"מקהלות משולבות" המאפשר לזמרים עם וללא מוגבלות להכיר אחד את השני באופן טבעי דרך המוסיקה.

מקהלת "מעבר לקול" באשדוד פועלת בתמיכת "קרן שלם" ו"המועצה לתרבות ואמנות במפעל הפיס" ובשיתוף מחלקת שיקום שבמנהל השירותים החברתיים של עירית אשדוד. בתחנת ההגנה בתל אביב שרו המקהלות את השיר imagine של גון לנון, בתרגום של דן אלמגור. לאורך כל האירוע ליוו את המקהלות צוותי צילום שתיעדו את המפגש המרגש עם הנוסעים. ב"מעבר לקול" כבר שוקדים על קליפ חדש המסכם את האירוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך