דן ביטון מעדיף את מכבי ת"א על לודוגורץ

על פי פרסומים בכלי התקשורת, ביטון יעדיף לשחק באלופה, שיתכן כי בנוסף לתשלום תעביר שחקנים לאשדוד, בינהם שגיב יחזקאל שהקבוצה רוצה. יואב ג'ראפי שנמצא בחו"ל השאיר את מלאכת המו"מ בארץ לאביו. גם בו מכבי ת"א מתעניינת.
דן ביטון
יישאר בארץ? ביטון (צילום: טל אקוקה)

דן ביטון קשרה של מ.ס אשדוד, לא רוצה על פי פרסומים בכלי תקשורת בארץ לשחק בקבוצת לודוגורץ הבולגרית. על פי הפרסומים השחקן יעדיף לחזור לארץ ולסכם באלופה מכבי ת"א.

ביטון נמצא בבולגריה בימים אלה ואמור לחזור במהלך היום, לאחר ששהה מספר ימים במועדון של הבולגרי ובאזור בו הוא אמור לשחק.  אם בסופו של דבר הוא יעדיף את מכבי ת"א, הרי שהשלב הבא הוא מו"מ של מ.ס אשדוד עם מכבי ת"א. נראה כי בנוסף לסכום גבוה תבקש אשדוד וכנראה גם תקבל שחקנים, בינהם שגיב יחזקאל אשר שייך לתל אביב ואשדוד מאוד רוצה.

שחקן אחר שאשדוד כנראה תמכור הוא יואב ג'ראפי שוער הקבוצה. ג'ראפי נמצא כרגע במלדיביים ב"ירח דבש" והוא השאיר את מלאכת המו"מ לאביו שנמצא בקשר עם כל הגורמים האפשריים. מספר קובוצות בכירות בארץ מעוניינות בו, זה כולל את מכבי חיפה, באר שבע וייתכן מאוד מכבי ת"א ששוערה ראיקוביץ' אמור לעזוב. כך ייתכן שאשדוד תיכנס עם מכבי ת"א למו"מ לגבי שני שחקנים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך