לקחת משכנתא בבנק עם עבר של הוצל"פ, הגבלות ופשיטת רגל

עברתם בעיות מול הבנקים, תקופות קשות ועכשיו רוצים לחזור לחיים רגילים ולקחת משכנתא? נעים מאוד, שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות
martin

חשוב להבין, אחרי שעוברים תקופה של בעיות מול הבנקים והמערכת הפיננסית בכלל, מגיעים למצב שהבנקים לא מעוניינים בכלל לתת לכם משכנתא ולא הלוואה ולא כלום. התפקיד שלי הוא להילחם מול הבנקים כדי להתגבר על הבעיות האלו ולהשיג אישורי משכנתא.

מה חשוב לדעת במשכנתא אחרי פשיטת רגל?

אילו בנקים היו איתם בעיות

הדבר הראשון ואולי הקריטי ביותר זה להבין אילו בנקים "מחוקים". כלומר איזה בנקים היו איתם מחיקות חוב, הסדרי חוב, בעיות של הלוואות שלא שולמו בזמן וכו. הסיבה שזה חשוב היא שכל הבנקים האלו הם בנקים שלעולם לא יתנו לכם משכנתא.

הסיבה השנייה היא שזה נראה מאוד רע כאשר ב"רקורד הפיננסי" יש הרבה בעיות מול בנקים. כמובן שזה מרתיע מאוד בנקים אחרים, כאשר מגיעים לבקש משכנתא ורואים הרבה בעיות מול בנקים אחרים. לכן זה הדבר הראשון שצריכים להתייחס אליו. לצערי כבר יצא לי לראות הרבה מאוד אנשים שנשרפו בפשיטת הרגל מול כל הבנקים, שזה מאוד מעציב.

מי אתם היום

נכון בעבר הייתה פשיטת רגל, אבל נקודת המבט שלי היא מי אתם היום. נכון שהיו בעיות, אבל אני מסתכל על ההווה. אנחנו רוצים להראות לבנקים תדמית מסודרת מאוד של אנשים ש"למדו לקח" מהבעיות שלהם והיום מתנהלים אחרת לגמרי.

מה זה אומר: אם אתם שכירים, אז תלושים מסודרים עם הפקדות תואמות בחשבון הבנק. אם אתם לומדים בישיבה או כולל, חובה להראות הכנסות שמופקדות בעובר ושב בבנק.

חשבון העובר ושב צריך להיות מסודר מאוד, אין הלוואות שלא משולמות בזמן, אין חריגות ממסגרת האשראי, רצוי שלא יהיה הלוואות בכלל. החשבון צריך להיראות מסודר הרבה יותר מאשר אצל אדם רגיל.

אחרי שעברתם בעיות משמעותיות וצריכים משכנתא, כמו למשל משכנתא למי שיש הפטר, צריכים לשדר תדמית הרבה יותר טובה מאשר האדם הרגיל. אם לאדם ללא בעיות מותר שיהיה קצת "חריגות" בחשבון הבנק שלו, לאדם עבר בעיות, אסור שיהיה שום חריגה ושום תקלה. הכול אמור להיות פיקס.

תקופת צינון-

תראו, אני מקבל הרבה מאוד טלפונים של אנשים שהיו להם הרבה מאוד תיקים של הוצאה לפועל ובדיוק עכשיו נסגרו, אנשים שהרגע ממש עכשיו סיימו הפטר. לצערי הדברים טריים יותר מדי. אי אפשר לקחת משכנתא ישירות אחרי ההפטר או רגע אחרי שנסגרו כל התיקים.

המערכת דורשת תקופת צינון, אחרי שסגרתם את כל התיקים בהוצאה לפועל למשל, שהם חלק בכל בעיה פיננסית, לוקח חודשים עד שהם נמחקים מתוך המערכות של הבנקים. מהסיבה העיקרית הזו ועוד הרבה סיבות אחרות, נדרשת תקופת צינון ארוכה יותר כדי להגיש בקשת משכנתא חדשה.

אחוז מימון במשכנתא-

אנחנו יודעים שהמקסימום שניתן לקבל במשכנתא זה 75 אחוז משווי הבית, אבל כאשר מבקשים משכנתא עם עבר של בעיות כבדות, כמו פשיטות רגל, הוצאות לפועל והגבלות – רצוי מאוד לבקש פחות משכנתא, כדי להקל על הבנקים בקבלת ההחלטה הנכונה לנו.

קצת עלי-

שמי מרטין בוקסדורף והמטרה שלי היא להילחם מול הבנקים כדי להשיג לכם משכנתא למרות כל הבעיות שהיו ועם כל הקשיים. אני לעולם לא מוותר ובהרבה מאוד מקרים אני מצליח להשיג את המשכנתאות עבור האנשים שאני עובד עבורם.

מרטין 0508116397

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך