האם ל"ג בעומר בסכנה?

רגע לפני שאתם מתחילים את המדורות ברביעי, כדאי מאוד שתשימו לב. בעקבות השרב החריג: צפוי נציב הכבאות להוציא צו האוסר על הדלקת מדורות ביערות ובפארקים בחגיגות ל''ג בעומר.
מדורות לג בעומר באשדוד

נערכים לל"ג בעומר? אז כדאי מאוד שתשימו לב, כי לא בטוח שתוכלו להדליק מדורה, או אולי לא במקום שתכננתם.

נציב כבאות והצלה לישראל, רב טפסר דדי שמחי, צפוי להוציא צו האוסר על הדלקת מדורות ביערות, פארקים ובאזורי סיכון ביום רביעי הקרוב, יום חגיגות ל"ג בעומר וזאת בשל גל החום הצפוי והתפתחות תנאי שרב ברחבי הארץ.

הוצאת הצו על ידי נציב הכבאות, המורה על איסור הדלקת המדורות באזורי חורש ובאזורים מועדים לסיכון, הוא בגלל החשש להתלקחות שריפות בשל ריבוי מוקדי אש ברחבי הארץ. חשוב להדגיש כי החורף המבורך בגשמים הביא לצמחייה רבה ולכן יש להקפיד על הדלקת מדורות רק במקומות המיועדים לכך ובהתאם לצו שיפורסם.

לאחר שאתמול חלה ירידה קלה בטמפרטורות, היום יהיה נאה עם עלייה בטמפרטורות בעיקר באזורנו  ובהרים. מחר יהיה בהיר עד מעונן חלקית, תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות. אחר הצהריים יתחזקו הרוחות הצפוניות לאורך החוף. בל"ג בעומר כאמור צפוי עומס חום כבד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך