שלושה עשר אנשים מתגוררים בצפיפות נוראית בדירת שלושה חדרים

משפחה בת 7 נפשות שהתגוררה בשכירות באזור ג', סיימה את השכירות ונאלצה לעבור לדירה אחרת. אבל בגלל שאבי המשפחה, אסיר משוקם וחולה, נמצא בפשיטת רגל, איש לא מוכן להשכיר להם. עכשיו הם עברו לדירת אחות הבעל והם עצמם עם 6 נפשות. האישה מבקשת: "אנחנו חייבים קורת גג. דיור ציבורי. אי אפשר לחיות ככה. הילדים הקטנים שלנו סובלים. זה לא אנושי". למעוניינים לעזור: ש' - 055-992-4852‬
חלק קטן מהמתגוררים בדירה
חלק קטן מהמתגוררים בדירה

"אי אפשר לחיות ככה. הילדים הקטנים שלנו סובלים. אני ממש מבקשת שמישהו יעזור לנו עם דיור ציבורי. לא מוכנים להשכיר לנו בגלל המצב. חייבים קורת גג. זה לא אנושי עבור הילדים".

כך זועקת ש', אם ל-5 ילדים כולם קטינים בגילאי 3 חודשים עד 12, שגרה עם בעלה ועם משפחה נוספת, משפחת אחות בעלה שהיא משפחה עם 6 נפשות, בדירת 3 חדרים בעיר באזור ג. זאת אומרת 13 נפשות ב-3 חדרים.

החפצים המועטים נמצאים גם הם בדירה.

הכל החל ממש לאחרונה. המשפחה של ש' גרה באזור ד' באשדוד. אבל החוזה נגמר ובעל הדירה לא ממשיך להשכיר להם. הם החלו לחפש דירה עבור המשפחה, אבל בגלל שהאב הוא אסיר לשעבר, שנמצא במצב של פשיטת רגל, איש לא מוכן להשכיר להם, בוודאי  ללא צ'קים. לכן הם נאלצו לעבור לדירת אחות הבעל, שם כאמור גרים עוד 6 נפשות. כמובן לזה יש להויסף את הדברים של שתי המשפחות. כך שהצפיפות נוראית.

ש' מספרת: "בעלי לא עובד בגלל שהוא אסיר משוחרר ומטופל במרכז יום ועובר טיפולים בבית חולים השיקומי 'רעות'. אנחנו מטופלים ברווחה ונתנו לנו סיוע של 1470 שקל בלבד. בעלי חותם בלשכה. אני לא עובדת כי אני אחרי לידה. וכעת המצב נהיה בלתי אפשרי. איך אפשר 13 נפשות ב-3 חדרים? זה לא אנושי. אני חייבת דיור ציבורי. חייבת קורת גג עבור הילדים".

למעוניינים לעזור: ש' – 055-992-4852‬

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך