חשד לתאונת פגע וברח של משאית באופניים

הנפגע הוא רוכב אופניים חשמליים כבן 50 שנפגע במצב קל עד בינוני ברחוב בני ברית, לטענתו עם מעורבות משאית (שלא נראתה בזירה). 20 דקות אח"כ התהפך רכב ברחוב משה דיין. שתי נפגעות בתאונה.
חשד לתאונת פגע וברח של משאית באופניים
פגע וברח? (צילומים: דוברות איחוד הצלה)

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה וחובשים ופארמדיקים של מד"א , הוזעקו לרחוב בני ברית באשדוד בעקבות דיווח שהגיע על תאונת דרכים.

אנשי ההצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לרוכב אופניים חשמליים כבן 50 שנפגע במצב קל עד בינוני בזירת תאונה לטענתו עם מעורבות משאית (שלא נראתה בזירה).  הוא פונה  לביה"ח אסותא אשדוד  במצב בינוני עם חבלות בגפיים. נסיבות התאונה בבדיקה.

כ-20 דקות אח"כ שוב תאונה. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה הוזעקו לרחוב משה דיין באשדוד בעקבות דיווח שהגיע למוקד איחוד הצלה על תאונת דרכים.

פראמדיק וחובשים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לשתי נפגעות במצב קל בזירת תאונה בין שני כלי רכב שאחד מהם התהפך, נסיבות התאונה בבדיקה.

הרכב שהתהפך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך