דרישה חדשה במו"מ על הרפורמה בנמל

קבלת ביטחון תעסוקתי והגנה מפני פיטורים לעשר שנים גם לעובדים שנקלטו בין השנים 2017-2018. המדובר באוכלוסיות ייעודיות ובני מיעוטים. אבי אבן חיים חבר ועד סקטור ציוד מכני: "דווקא העובדים השקופים שכל כך זקוקים להגנה, לא יקבלו אותה. אלו עובדים חשובים לחברה שיכולים לתרום רבות לתחרות. אין סיבה לפטרם בשנת 2021. הם צריכים לקבל חסינות כמו כל האחרים".
עובדי נמל אשדוד מגישים תביעות אישיות נגד הנהלת הנמל
נמל אשדוד.

הוועדים בנמל אשדוד מסתבר דואגים לכולם. דרישה חדשה במו"מ על הרפורמה בנמל אשדוד: קבלת ביטחון תעסוקתי והגנה מפני פיטורים לעשר שנים גם לעובדים שנקלטו בין השנים 2017-2018. המדובר באוכלוסיות ייעודיות ובני מיעוטים.

בשנת 2017 יצא נמל אשדוד במכרז ייעודי לגיוס 80 עובדים לתפקידי סוור. לראשונה הוגדר מראש שהמכרז פתוח בפני אוכלוסיות ייעודיות ובניהן נשים, יוצאי העדה האתיופית ובני מיעוטים: דרוזים ומוסלמים. בסיום חלקו הראשון של המכרז נקלטו 26 בני העדה האתיופית, ארבע נשים, עובד ממוצא דרוזי ועובד ממוצא ערבי. הם נקלטו כעובדים ארעיים ל-4 שנים, באותם תנאים כמו כל האחרים למעט אי ההגנה. נקבע כי לאחר 4 שנים תיבחן קביעותם.

הקורס הייעודי הראשון בנמל אשדוד.

אבי אבן חיים חבר ועד סקטור ציוד מכני: "דווקא העובדים השקופים שכל כך זקוקים להגנה, לא יקבלו אותה. אלו עובדים חשובים לחברה שיכולים לתרום רבות לתחרות. אין סיבה לפטרם בשנת 2021. הם צריכים לקבל חסינות כמו כל האחרים, שנלחמו עליהם להגנה לעשר שנים".

אבן חיים ממשיך: "כל עוד לא נסגר המו"מ, זאת הזדמנות שלנו לדרוש זאת עבורם ואנחנו נעשה זאת. בנוסף הוועדים צריכים לדרוש שעובדי דור ב', לא מייסד הוותיקים, יקבלו הגנה בדיוק כמו דור ב' מייסד".

אבו חיים: "דווקא העובדים השקופים שכל כך זקוקים להגנה, לא יקבלו אותה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך