קטטה באשדוד הסתיימה בפצוע במצב קשה

ממד"א אשדוד נמסר: "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על קטטה ברחוב העצמאות באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא אשדוד גבר כבן 30 במצב קשה עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון".
קטטה באשדוד הסתיימה בפצוע במצב קשה
תצלום: דוברות המשטרה.

קטטה אלימה מאוד התרחשה הערב, חמישי.

ממד"א אשדוד נמסר: "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על קטטה ברחוב העצמאות באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא אשדוד גבר כבן 30 במצב קשה עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון". גם המשטרה הגיעה למקום והיא חוקרת את נסיבות הארוע ואת המעורבים בקטטה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות אירוע אלימות במהלכו נדקר אדם ונפצע באורח קשה בעיר אשדוד. בעקבות דיווח למשטרה אודות אירוע דקירות ברח' העצמאות בעיר אשדוד, הגיעו למקום כוחות משטרה רבים. מפרטים ראשוניים ידוע כי הנדקר בשנות ה-30 לחייו פונה כשהוא במצב קשה (עפ"י גורמי רפואה) להמשך טיפול רפואי בביה"ח. כוחות המשטרה סגרו את זירת האירוע והחלו בתחקור המקרה תוך איסוף ממצאים ועדויות ובמקביל פתחו בסריקות אחר חשודים במעשה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך