לקחת משכנתא אחרי תיקי הוצאה לפועל? זה אפשרי לחלוטין

כולם עוברים בחיים תקופות קשות, הבעיה היא שלבנקים יש זיכרון ארוך מאוד והם זוכרים הרבה מאוד שנים בעיות שהיו לאדם ספציפי. נניח שהייתה תקופה קשה כל שהיא והגעתם לתיקים בהוצאה לפועל, כאשר מגיעים לבקש משכנתא בבנקים- הכול צף ועולה, אפילו שעברו כבר שנים.
חישוב הוצאות

אז נעים להכיר, שמי מרטין בוקסדורף, בעשר השנים האחרונות אני משיג משכנתאות בבנקים לאנשים עם בעיות של עיקולים והוצאות לפועל בעבר. מדי יום אני יוצא להילחם מול הבנקים במטרה להשיג משכנתאות לאנשים שהבנק סירב לאשר להם משכנתא.

היסודות של משכנתא אחרי סירוב בגלל תיקי הוצלפ בעבר:

חשוב קודם כל להתחיל עם הנקודה החשובה. כל עוד קיימים תיקי הוצלפ פתוחים לא ניתן לקבל משכנתא. המערכת שבודקת את היסטוריית האשראי, חוסמת לחלוטין את האופציה לתת כל סוג אשראי ובטח משכנתא עם תיקי הוצלפ פתוחים. אז הדבר הראשון זה לוודא שכולם סגורים כבר.

אז מה אני עושה?

המטרה שלי היא קודם כל להבין לעומק את הבעיות שהיו ולמה נגרמו. לא שזה משנה את ההיסטוריה, אבל אם נדע את הבעיה, יהיה לי הרבה יותר קל להסביר את הסיבה לזה שזה קרה.

למה זה באמת משנה? הרי המטרה שלי היא להביא לכך שיאשרו את המשכנתא למרות שהבנקים כבר סירבו. יהיה לי הרבה יותר קל לנסות ולשכנע את הבנקים אם תהיה לי סיבה טובה להגיד כאשר ישאלו לפשר הבעיות. הרי יש הבדל גדול בין להגיד לבנק: " הנה האדם הזה היו לו בעיות כך וכך והיום הכול בסדר לבין להגיד לבנק, שהאדם הזה נקלע לתאונת דרכים לפני שנה, הוא היה מושבת במשך שישה חודשים, לא הצליח לעבוד ונקלע לקשיים. נכון שהגרסה הזו נשמעת הרבה יותר טוב.

השאיפה שלי כאשר מדובר על משכנתא עם תיקי הוצלפ בעבר, היא להגיע לבנקים עם כמה שיותר הסברים וניירת רלוונטית, כדי להיות מצויד בכמה שיותר כלים שיכולים לסייע לי לשכנע את הבנקים לאשר משכנתא למרות הסירוב שהיה.

מה אנחנו רוצים להראות לבנקים?

השאיפה שלנו להציג לבנקים תדמית מסוימת שאומרת: המקרה הזה היה חד פעמי, לא קרה מאז ולא קרה לפני זה. איך אנחנו מראים את זה?

הדרך הטובה ביותר להראות את זה, היא פשוט דרך נתונים איכותיים. כלומר, יציבות בעבודה, חשבון בנק שנראה טוב, ללא הלוואות וללא חריגות מהמסגרת. למה זה משנה? כי אלו הכלים שאיתם אני יכול לשכנע את הבנקים שאתם לקוחות טובים ואיכותיים. השאיפה שלי היא להגיע לבנקים ולהסביר שהנה, הלקוחות האלו הם יציבים, עובדים הרבה זמן באותו מקום, מרוויחים מספיק ובגדול אין סיבה שהלקוחות יגיעו לבעיות כל שהן בעתיד.

כמה שיהיה לי יותר כלים להראות לבנקים, כך אני אצליח בקלות רבה יותר להשיג אישור משכנתא למרות הבעיות בעבר ולמרות חוסר הרצון של הבנקים.

הכנסות מסודרות:

אחד הדברים החשובים ביותר בסט הכלים שלי, זה להראות לבנקים הכנסות מסודרות. כלומר אם זה משכורות אז צריך לראות שהמשכורת מופקדת בצורה מסודרת בחשבון, אם יש הכנסות נוספות כמו הכנסה מישיבה, כולל, ביטוח לאומי וכו, אנחנו רוצים לראות שהכול מופקד בצורה מסודרת בחשבון.

במיוחד במקרים של אנשים שהמשכנתא שלהם היא מורכבת ויש עבר בעייתי, חייבים להיות מסודרים מאוד ולהראות לבנקים שאנחנו יציבים ואין שום סיכון מאיתנו.

מרטין בוקסדורף- 0508116397

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך