הקדימו את עונת הרחצה. מכבי אשדוד הפסידה למכבי ת"א והתרחקה מהפלייאוף

אשדוד/באר טוביה לא הצליחה להישאר קרובה לאלופה כמו בסיבוב הקודם בבית ונוצחה 70:93. היא עלולה לאבד את הסיכוי להעפיל לפלייאוף. ליס שושי הציג משחק מצוין עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים ועידו פליישר הראה ניצוצות עם 7 נקודות ומדד 8 מהספסל. פול סטול התקשה להיכנס לעניינים ונח במרבית המחצית השנייה, ג'וש קרטר שסובל מפציעה הוגבל לשש דקות.
הקדימו את עונת הרחצה. מכבי אשדוד הפסידה למכבי ת"א והתרחקה מהפלייאוף
לא מצליחים לעצור את טיוס (צילום: לירון מולדובן)

איזה דגל היום בים? כמו שזה נראה זו השאלה ששואלים במכבי אשדוד/באר טוביה אחרי ההפסד למכבי ת"א 70:93. אשדוד כמו שזה נראה סיכוייה להגיע לפלייאוף קלושים ולכן את העונה היא גמרה, שכן היא לא תרד. אולי בעונה הלא יציבה הזו, זה עדיין הישג.

אחרי רבע ראשון צמוד, מכבי ת"א העבירה הילוך ועם ריצה גדולה לפני ההפסקה יצרה מרווח ביטחון שהספיק עד לסיום. ג'ייק כהן הצטיין נגד האקסית עם אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה (20 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), סקוטי ווילבקין הוסיף 16 ואלכס טיוס תרם 13 נקודות ו-9 ריבאונדים. ג'רמי פארגו שחזר מהיעדרות קלע 6 נקודות ומסר 6 אסיסטים יפים.

ווילבקין. מול הגנת אשדוד. (צילום: לירון מולדובן)

פליישר מאשדוד בפעולות יפות הוריד ל-68:52 אחרי 30 דקות. דו ספרתי לחובת אשדוד מול מכבי ת"א ועוד בבית שלה, קשה מאוד היה לצמק. ברבע האחרון לוי ופליישר השיגו סלים יפים והשאירו את אשדוד עוד בתמונה. פארגו מנגד לא נתן להפרש לרדת, 60:76. שושי הראה יד רכה גם מבחוץ, אלא שווילבקין וכהן דאגו להגדיל בחזרה, 65:81. סל ועבירה של כהן, אקס אשדוד המצוין במתפרצת, סגר את הסיפור מעשית, וייס עוד צימק במעט אבל בלאק בסל יפה קבע 67:88. בסיום 70:93 למכבי ת"א שמבטיחה את אליפות העונה הרגילה. אשדוד תסתפק כנראה…בחוף הים.

מכבי אשדוד/באר טוביה: שושי 20 (8-15 מהשדה, 8 ריבאונדים), וייס (5-10 מהשדה, 4 חטיפות) וטולפסן (5-9 מהשדה, 6 ריבאונדים), פליישר (3-4 מהשדה, 1-5 מהקו) ולוי (0-4 לשלוש) 7 כ"א, סטול 5 (1-8 מהשדה, 6 אסיסטים, 6 איבודים), עבו 3 (1-7 מהשדה, 4 אסיסטים), קרטר (0-4 מהשדה) ופמברטון 2 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך