ברח מהידיים. קבוצת הכדוריד של אשדוד נוצחה במשחק הראשון בסדרת הגמר

הפועל אשדוד נוצחה 24:25, על חודו של שער, על ידי מכבי ראשל"צ, בחוץ, כשהובילה כמעט לאורך כל המשחק. כעת 0:1 בסדרת הגמר יד לראשון. משחק מספר 2 ייערך בשישי באשדוד. הסדרה היא של הטוב מ-5.
ברח מהידיים. קבוצת הכדוריד של אשדוד נוצחה במשחק הראשון בסדרת הגמר
אדיר כהן, הכובש המצטיין של אשדוד (צילום: חן קלדרון).

מי אמר שסדרת הגמר הזאת עשויה להיות חד צדדית? מכבי ראשון לציון אמנם ניצחה הערב (שלישי) 24:25 את הפועל אשדוד במשחק הראשון של הסדרה שתקבע מי תהיה אלופת המדינה לעונת 2018/19, אך היא עשתה זאת בקושי רב אחרי שכמעט איבדה את יתרון הביתיות. היא מובילה 0:1 בסדרה של הטוב מ-5.

אשדוד המצויינת, שזוהי הופעה ראשונה אי פעם עבורם במעמד, היו כל כך קרובים להפתיע את מחזיקת הגביע באולם בית מכבי, כאשר הם הובילו לאורך כמעט כל שלבי המשחק. הצהובים, פרט ליתרון 0:1 בהתחלה ו-23:24 לקראת הסיום, היו בפיגור, ובכל זאת הצליחו במאני טיים להיות חדים יותר ולסיים עם היד על העליונה.

בעצם, החבורה של אולג בוטנקו הגיעה אף ליתרון של שלושה שערים, ולא הייתה בפיגור של יותר משער אחד. זה לא עזר להם לנצח את הקרב הראשון, וכעת הם יצטרכו לנסות להשוות במשחק השני ביום ו' הקרוב באולם מקיף ט' (16:00 – שידור ישיר בערוץ הספורט). מועד המשחק השלישי: 21 במאי. אם יהיה צורך במשחק 4 ו-5 המועדים הם 24 ו-28 במאי.

ולדי קופמן שבלט בשורות ראשון לציון. (צילום: חן קלדרון, מכבי ראשל"צ).

המחצית הסתיימה ביתרון 13:15 לאשדוד. סידי מראשל"צ פתח את המחצית השנייה עם עוד שער, ויחד עם ולדי קופמן הצליחו לצמק ל-17:16. אדיר כהן שוב נכנס לזון עם שלוש הפגזות מדהימות לחיבורים, והיתרון נשמר, 17:20 לאשדוד.

 

יותר מדי איבודי כדור של אשדוד הובילו למהפך, ובעצם יתרון ראשון של מכבי ראשל"צ מאז ה-0:1 בתחילת המשחק. ירמי סידי עם שער חמישי השווה, ועומר גרא סיים מתפרצת אחרי עוד איבוד אשדודי, וקבע 23:24. יוסי ביטרמן השווה, אך בצד השני סטויקוביץ' כבש את שערו השביעי, וזה 24:25 שתי דקות לסיום. הצהובים מראשון קיבלו הזדמנות לגמור את הסיפור ולהגדיל לשני שערי הפרש, אך תפסו את טומיסלב סטויקוביץ' ביום נהדר. שתי הצלות שלו אפשרו לאשדוד להשוות בדקת הסיום, אבל אדיר כהן החטיא את הזריקה האחרונה, והמארחת החזיקה בכדור עד לבאזר. 24:25 בסיום.

מאמן אשדוד, אולג בוטנקו: "הניסיון קבע. איבדנו את זה איפהשהו באמצע המחצית השנייה. שיחקנו בסגנון שלא יכול להוביל לניצחון. הורדנו אותם בסקור נמוך שזה מה שרצינו. מרוצה מההגנה, היו פה ושם טעויות, וזה חלק מהמשחק".

כבשו לאשדוד: אדיר כהן 5, דור קלדרון ועומרי קושמרו 4 כ"א, יוסי ביטרמן 3, שי הרשקוביץ, שרון שלם וגאבור לנגהאנס 2 כ"א, טל הרשקוביץ ויותם טל 1 כ"א.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך