הבנק מסרב למשכנתא? איך משיגים אישור בכל זאת?

שלום רב לכם חברים יקרים, שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות אני משיג משכנתאות לאנשים שניגשו לבנק שלהם וקיבלו סירוב אצלם בבנק. אני מצליח להתגבר על הקשיים ועל הסירובים בבנק, על מנת להשיג לכם אישור משכנתא.
מרטין בוקסדורף מומחה למשכנתאות

מה קורה כאשר הבנק מסרב למשכנתא?

הבעיה הגדולה היא גורם הלחץ. יש רצון מאוד חזק לרוץ לכל הבנקים האחרים ולהגיש שם בקשות גן כן. כאשר בפועל זה הדבר הכי גרוע שניתן לעשות. הרי אם בנק אחד סירב לאשר משכנתא, ככל הנראה גם הבנקים האחרים יסרבו גם כן.

הדרך הטובה ביותר היא לעצור לשנייה ולנסות להבין מה הייתה הסיבה לסירוב? אם אתם לא מצליחים לקבל תשובה מהפקיד בבנק, אני מציע בחום גדול להיעזר ביועץ משכנתאות מומחה כדי לגבש תוכנית פעולה מסודרת. אני רק מדגיש, המצבים האלו של סירוב משכנתא הם מורכבים ביותר ואין טעם לדבר עם יועצי משכנתאות שאתם מכירים מכאן ומשם, אלא באמת מומחה.

מה אני מציע לעשות?

תראו למעשה יש כאן שתי אפשרויות, האפשרות הראשונה היא שמחליטים לפעול לבד ואז הדבר החשוב ביותר זה להפעיל לחץ על הפקיד של הבנק שהודיע לכם על הסירוב כדי להוציא ממנו את הסיבה לכך שסורבתם. ברגע שיודעים את הסיבה, הרבה יותר קל להחליט איך מתמודדים עם הבעיה.

לקחת משיג משכנתאות מקצועי:

האופציה השנייה כאמור היא לקחת מקצוען שיודע להשיג משכנתאות בבנקים למרות בעיות ולמרות סירובים, כזה שיוכל לעשות את העבודה הזו במהירות ומקצועיות.

איך הדברים עובדים?

נניח שהחלטתם לקחת אותי בתור מומחה בתחום משכנתא למסורבים, הדבר הראשון שאנחנו צריכים זה פגישה של חצי שעה, במהלכה אנחנו נישב יחד להבין את הבעיות ואת הדרכים לפתור את הבעיות. כדי שאצליח לשכנע את הבנקים לאשר לכם משכנתא למרות שהם כבר סירבו, אני צריך להכיר לעומק את הפרטים של הבעיות ואת כל הדרכים שבהן ניתן להשפיע על החלטות הבנק.

ניירת ושוב ניירת

אני מאמין גדול בניירת, אחרי הרבה שנים שאני עוסק בהשגת משכנתא למסורבים, כבר הבנתי שניירת היא כלי מאוד חזק שיכול לעזור לשנות את הדברים בבנקים.

בדרך כלל כאשר מגיעים לבעיות משמעותיות שבגללן אנשים נתקלים בסירובי משכנתא, יש סיבות מוצדקות שמובילות לזה. הדרך הטובה ביותר היא להציף את הבעיות האלו כדי להסביר למה נגרמו הבעיות. בואו ניעזר בדוגמה: נניח שאדם מסוים נקלע לבעיות מול הבנקים כאשר היה בתאונת עבודה.

זה נכון שעל העובדות היבשות לא ניתן להתווכח, היו בעיות. אבל מה שאנחנו יכולים לנצל בשבילנו זה הסיבות שגרמו לבעיות.

נניח שאני מגיע לבנק ורוצה להסביר שהם צריכים לאשר אדם שהיו לו בעיות בבנקים. אופציה אחת היא פשוט להגיד: "זה היה דבר חד פעמי ולא יקרה שוב, אין סיבה שלא לסלוח לאותו אדם".

אופציה שניה היא להגיע לבנקים ולהסביר: "האדם הזה היה לו בעיות, אבל הסיבה שהוא עבר תאונת עבודה ולא עבד שמונה חודשים, הנה הרבה ניירת שמסבירה את הבעיות שהיו ואסמכתאות כתובות לכך שהייתה תאונת עבודה וניירת רפואית שמעידה על כך. נכון שהאופציה השנייה נראית הרבה יותר טוב?

מה אני עושה?

אז כפי שאמרתי בהתחלה שמי מרטין בוקסדורף, התפקיד שלי למעשה הוא מאוד פשוט, אני לוקח את המסמכים שלכם ואת הניירת וללכת להפעיל את הקשרים והלחצים שאני מפעיל על הבנקים כדי להשיג לכם אישור משכנתא. מדי יום נלחם כדי להשיג משכנתאות לאנשים שאני עובד עבורם וברוב המקרים מצליח.

מרטין בוקסדורף- 0508116397

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך