מצטיינים בבעיטה בדלי. הפסד בייתי לאשדוד מול נהריה הרחיק אותה מהפלייאוף

מכבי אשדוד/באר טוביה הגיעה למצב שניצחון על נהריה בבית, יביא אותה לפלייאוף העליון. אבל אשדוד שוב נוצחה ועוד בבית. שיא עונתי של דגן יבזורי הלוהט סידר לעירוני נהריה ניצחון חוץ דרמטי עליה 88:89, מקליעת עונשין של בארבר בסיום, לאחר עבירה שלא הייתה של שושי.
מצטיינים בבעיטה בדלי. הפסד בייתי לאשדוד מול נהריה הרחיק אותה מהפלייאוף
הנרי מטביע. רבע שלישי נפלא שלו (צילום: לירון מולדובן)

כמה כעס היה על השופטים באשדוד בשריקה האחרונה לעבירה של הייתה של שושי. שריקה שקבעה את תוצאת המשחק.  3.8 שניות על השעון ובארבר מנהריה החזיר את היתרון לנהריה מהקו, 88:89. גריפין השתלט על הריבאונד ונהריה חגגה ניצחון קריטי, 88:89. אבל רגע לפני שהיא כועסת על השיפוט ואולי בצדק, אשדוד צריכה בעיקר לבוא בטענה לעצמה.היא  יכולה הייתה וצריכה הייתה לנצח בבית ולהיכנס לפלייאוף העליון. אבל היא הפסידה שוב ובעטה בדלי והחמיצה הזדמנות שאולי לא תחזור. נהריה מנגד עלתה מעל לקו האדום.

לוי. 11 נקודות כבר ברבע הראשון (צילום: לירון מולדובן)

המתח היה ברבע האחרון . סל של אלטיט מריבאונד התקפה וקליעות עונשין של בארבר האריכו את הריצה ל-10 ללא מענה מתחילת הרבע, לפני שוייס קטע את הבצורת מהקו וטולפסן הוריד ל-84:71 מהקו לנהריה. טולפסן חתם ריצת 0:12 בשלשה במעבר,ורק 78:84 לנהריה. וסטול מהקו הוריד ל-87:85 בלבד ויש משחק חדש לאחר שנהריה כבר הוליכה ב14 הפרש ברבע האחרון.

חצי דקה לסיום. עבו שעלה קר מהספסל ויתר על זריקה טובה בעבור זריקה עוד יותר טובה של שושי, שהשווה בשלשה גדולה, 88:88, 18 שניות לסיום. אלפסי ביקש פסק זמן. אבל אז השופטים קבעו עבירה שלא הייתה של שושי, הוסיפה נקודה מהקו של בארבר ונהריה חגגה ניצחון קריטי, 88:89.

הקהל של אשדוד. נגמר מאכזב. (צילום: לירון מולדובן)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך