רועי גורדנה: "אמרנו לעצמנו במשחקים האחרונים שכל משחק הוא ההזדמנות האחרונה"

גורדנה לקראת המשחחק מחר, ראשון, של מ.ס אשדוד מול הפועל חיפה (20.30, הי"א), שיקבע את גורל הקבוצה בליגת העל. גורדנה: "אנחנו בתקופה הכי טובה מקבוצות התחתית ובטוח מהשלוש האחרונות".
רועי גורדנה: "אמרנו לעצמנו במשחקים האחרונים שכל משחק הוא ההזדמנות האחרונה"
"קודם ננצח.ף. גורדנה.

רועי גורדנה, שחקן הרכש של מ.ס אשדוד שהגיע בחלון העברות ונחשב אחת העברות המוצלחות יותר שעשתה הקבוצה העונה, מתכונן למשחק מחר, ראשון (20.30, הי"א) מול הפועל חיפה. גורדנה כמו כל הקבוצה יודע שאין יותר הזדמנויות. זו האחרונה, במחזור האחרון של ליגת העל.

גורדנה: "אמרנו לעצמנו במשך כל החודש וחצי, במשחקים האחרונים שכל משחק הוא ההזדמנות האחרונה. עשינו תוצאות די טובות במשחקים האחרונים וההפסד לסכנין פה גרם לנו לא להיות תלויים במשחק הקרוב, אבל נבוא לעשות את המקסימום במשחק הזה ונקווה לתוצאה טובה מבחינתנו ואז נסתכל על שאר הקבוצות".

גורדנה המשיך: "זה לא עניין של מלחיץ או לא מלחיץ, כי מבחינת התוצאות אנחנו בתקופה הכי טובה מקבוצות התחתית ובטוח מהשלוש האחרונות. נקווה לתוצאה טובה ןאז נסתכל על שאר המגרשים. כשחזרתי מקרואטיה ידעתי שאני מגיע לקבוצת תחתית ואני לא מצטער הגעתי לכאן והכרתי את המועדון והאנשים פה ואני מקווה שבראשון נחזיר לכל מי שהביא אותי לכאן ואני אופטימי".

בקטע המקצועי הרי שהתקווה היא כי המגן הצעיר, גיל כהן יהיה כשיר בעמדת המגן השמאלי. אם לא עשוי לשחק שם פיליפ קנזביץ'. יתר ההרכה יהיה כנראה דומה לשזה שניצח את בית"ר ירושלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך