הפועל אשדוד תפגוש בגמר יד את מכבי ראשל"צ

מכבי ראשון לציון מול הפועל אשדוד בגמר הפליאוף בליגת ווינר בכדוריד. מכבי ראשל"צ ניצחה אחה"צ את רמה"ש 28:31 וגברה עליה 2:3 בסדרת חצי גמר מרתקת. היא תהיה היריבה של הפועל אשדוד שהעפילה לראשונה בתולדותיה לגמר אחרי שהדיחה את האלופה היוצאת הפועל ראשל"צ. המשחק הראשון בסדרה יתקיים ביום שלישי הקרוב - 20:50 - בבית מכבי בראשל"צ. יתרון הביתיות בסדרה הוא של הצהובים.
הפועל אשדוד תפגוש בגמר יד את מכבי ראשל"צ
יריבה קשה. הפועל אשדוד בעלייה לגמר יד.

יריבה קשה מאוד לקבוצת הכדוריד של הפועל ראשל"צ בגמר יד.

אשדוד תפגוש את מכבי ראשל"צ שסיימה את הליגה הרגילה במקום הראשון והייתה כמעט בלתי מנוצחת. מכבי ראשל"צ ניצחה בשישי את רמה"ש 28:31 וגברה עליה 2:3 בסדרת חצי גמר מרתקת. אשדוד לעומתה נחה לאחר שגברה על הפועל ראשל"צ 1:3.

ראשל"צ תהיה היריבה של הפועל אשדוד שהעפילה לראשונה בתולדותיה לגמר אחרי שהדיחה כאמור את האלופה היוצאת הפועל ראשל"צ. המשחק הראשון בסדרה יתקיים ביום שלישי הקרוב – 20:50 – בבית מכבי בראשל"צ. יתרון הביתיות בסדרה הוא של הצהובים מאחר והיא סיימה לפני אשדוד בטבלה. היא סיימה ראשונה, אשדוד שלישית.

מאמן מכבי ראשל"צ, סער פרנקל, התייחס למשחק ולמפגש עם אשדוד: "אפשר לשחרר אוויר. נחגוג בלילה, ננוח מחר, אבל זהו – מיום ראשון נהיה מרוכזים לסדרה הבאה. זו פעם ראשונה של חמישה משחקים בסדרת חצי גמר, וזה הרגיש כמו גמר.  אשדוד זו סדרה שונה לגמרי, עוד אי אפשר להגיד מה יהיה. נלך לווידאו, וביום שלישי צריכים לעשות את הניצחון הראשון בבית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך