צוות כיבוי מאשדוד מנע שריפת בית כנסת

השריפה הייתה בבית הכנסת הראשי בבני עייש. נחישות לוחמי האש שכיבו מהר את השריפה מנעו נזק כבד לבית הכנסת שעלול היה להישרף ומנען גם פגיעה בספרי התורה . האירוע הסתיים ללא נפגעים.
צוות כיבוי מאשדוד מנע שריפת בית כנסת
צילומים: דוברות כיבוי והצלה תחנה אזורית אשדוד.

בשישי בבוקר התקבל התקבל דיווח על שריפת בית הכנסת הראשי בבני עייש. צוותים שיצאו למקום הבחינו מיד בשריפה בבית הכנסת עם הגיעם ומיהרו לטיפל בה ולהציל את בית הכנסת ותכולתו.

בין הצוותים שמנעו שריפה בטוחה של בית הכנסת היו צוות כיבוי גדול של לוחמי אש גדול מאשדוד וגם מקרית מלאכי וגן יבנה. מפקד המשמרת גם תגבר את הכוחות ביחידת המתנדבים של ביצרון ולוחמי האש של תחנת קרית מלאכי.

מוקד השריפה בכיסאות ובשולחנות התפילה.

לוחמי האש החלו בסריקה וחתירה למוקד, תוך כדי בדיקה שספרי התורה לא בסכנה. לוחמי האש החלו בכיבוי המוקד שהיה כנראה בכיסאות ושולחנות המשמשים את המתפללים

נחישות לוחמי האש שכיבו מהר את השריפה מנעו נזק כבד לבית הכנסת שעלול היה להישרף ומנען גם פגיעה בספרי התורה . האירוע הסתיים ללא נפגעים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך