בית המשפט האריך בחמישה ימים מעצרו של החשוד בתאונת פגע וברח באשדוד

אמש ארעה תאונת דרכים בעיר אשדוד במהלכה נפגע ילד כבן 11 בעת שרכב על אופניו וחצה כביש במעבר חצייה. מהמקום נמלט הרכב הפוגע והמשטרה החלה חקירה מהירה על מנת לאתר את הנהג. במהלך הערב אותר הנהג, תושב אשדוד כבן 33, והועבר לחקירת בוחני תאונות הדרכים לכיש
בקרוב: פרסומות בצ'ט של פייסבוק

חקירת בוחני תאונות דרכים של משטרת ישראל בעקבות תאונה שארעה אמש בעיר אשדוד, הביאה לאיתורו של הנהג (33) החשוד שנמלט מהזירה תוך זמן קצר והוא הועבר לחקירה. בשישי האריך בית המשפט לבקשת חוקרי המשטרה את מעצרו בחמישה ימים נוספים.

אמש ארעה תאונת דרכים בעיר אשדוד במהלכה נפגע ילד כבן 11 בעת שרכב על אופניו וחצה כביש במעבר חצייה. מהמקום נמלט הרכב הפוגע והמשטרה החלה חקירה מהירה על מנת לאתר את הנהג. במהלך הערב אותר הנהג, תושב אשדוד כבן 33, והועבר לחקירת בוחני תאונות הדרכים לכיש. בחקירתו קשר עצמו לחדשות המיוחסים לו ובסיומה נכלא. לפני זמן קצר נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של הנהג החשוד בחמישה (5) ימים נוספים, עד יום ג׳ הקרוב.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך במאבקה העיקש נגד עבריינים המבצעים עבירות המסכנות חיים ואלו המעורבים בתאונות הדרכים, בדגש למקרים בהם בוחר הנהג להימלט מזירת האירוע תוך הפקרת הפצוע, ותפעל למיצוי הדין עם נהגים שכאלו וזאת על מנת להמשיך ולהעניק ביטחון לכלל משתמשי הדרך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך