מצטיין המחזור ה-30: מארק טולפסן ממכבי אשדוד

מלך סלי הליגה קלע 15 מתוך 27 נקודותיו ברבע הראשון והוביל את מכבי אשדוד/באר טוביה לניצחון חשוב על נס ציונה.
מצטיין המחזור ה-30: מארק טולפסן ממכבי אשדוד

רגע לפני שחלום הפלייאוף נגוז, מכבי אשדוד/באר טוביה חזרה לחיים השבוע עם ניצחון חוץ גדול בלב המושבה שהשכיח את שני ההפסדים הקשים מול יריבות ישירות על המקום בפלייאוף. מארק טולפסן הוביל את "הדולפינים" לסוויפ עונתי על עירוני "חי מוטורס" נס ציונה ואחרי שלוש בחירות לחמישיית המחזור, הוא זוכה לראשונה בתואר ה-MVP השבועי.

מלך סלי הליגה הגיע למשחק לוהט וקלע 8 נקודות תוך פחות משתי דקות (מתוך 15 ברבע הראשון), שעזרו לחבורה של ברד גרינברג לצבור ביטחון ולברוח ל-28 הפרש במחצית הראשונה. אחרי ההפסקה, כשהכתומים ניסו לחזור, הפורוורד קלע סלים חשובים שהבטיחו את הניצחון על אף הרחקתו של פול סטול. טולפסן סיים עם 27 נקודות באחוזים מצוינים (6 מ-10 לשלוש, 4 מ-6 לשתיים), הוריד 9 ריבאונדים והוביל את הקבוצה במדד עם 29.

"ידענו את החשיבות של המשחק והגענו מוכנים מאוד", אמר הפורוורד, "אני גאה בכל אחד מחבריי לקבוצה על ההתעלות שלהם, שעזרה לנו להשיג ניצחון קריטי. אנחנו צריכים לבוא באותו הלך רוח לכל המשחקים שלנו עד סוף העונה ולשחק הכי חזק שאנחנו יכולים בשני צידי המגרש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך