כניסה חופשית במשחק של מ.ס אשדוד מול הפועל חיפה

הנהלת המועדון החליטה כי במשחק האחרון העונה, ביום ראשון (20.30, איצטדיון הי"א), הכניסה תהיה ללא תשלום. מהמועדון נמסר: "אנו קוראים לכל אוהדי הכדורגל באשדוד שהקבוצה יקרה לליבם, לבוא ולתמוך בנו ברגע המכריע של העונה". מי שישפוט את המשחק, יהיה ארז פפיר.
כניסה חופשית במשחק של מ.ס אשדוד מול הפועל חיפה
מחכים לכם. שחקני אשדוד (צילום: טל אקוקה)

ביום ראשון (20.30, איצטדיון הי"א), תערוך מ.ס אשדוד את המשחק החשוב ביותר שלה העונה, במסגרת ליגת העל. זה יהיה משחק במחזור האחרון , מול הפועל חיפה, שיקבע את גורלה העונה.

לכן הוחלט על כניסה חופשית ללא תשלום לכל מי שיחפוץ בכדי שיגיעו לעודד את הקבוצה. מהמועדון נמסר: "הנהלת המועדון החליטה להתיר כניסה חופשית למשחק. אנו קוראים לכל אוהדי הכדורגל באשדוד שהקבוצה יקרה לליבם, לבוא ולתמוך בנו ברגע המכריע של העונה, בתקווה שנחגוג יחד בסוף המשחק עונה נוספת בליגת העל".

מי שישפוט את המשחק בין אשדוד להפועל חיפה, יהיה ארז פפיר. כל המשחקים המכריעים ייערכו באותה שעה ובאותו היום, ראשון 20.30. מכבי פ"ת – הפועל ת"א וסכנין – קרית-שמונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך