מאות שוטרים, מתנדבים, לוחמי יס״מ ומג״ב יאבטחו את יום הזיכרון והעצמאות

מרחב לכיש במחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים היערכותו לקראת אירועי יום הזיכרון ויום העצמאות שיחלו הערב, יום ג׳. במהלך יום העצמאות תתמקד הערכות המשטרה בפארקים, בגנים ובאתרי הטבע שם תוגבר נוכחות של ניידות לשמירה על ביטחונם של החוגגים, שמירת הסדר הציבורי והסדרת התנועה.
ניידת משטרה
(צילום: דוברות המשטרה)

מאות שוטרים, מתנדבים, לוחמי יס״מ ומג״ב של משטרת ישראל, ייפרסו לשמירת הסדר הציבורי, ביטחון הנפש והרכוש, הסדרת והכוונת תנועה תוך מתן דגש לאירועים ציבוריים וממלכתיים ולסיוע באבטחת אח"מים באירועים וטקסים שונים, הן טקסי יום הזיכרון והן חגיגות ערב ויום העצמאות.

מערך הבט"ש (ביטחון שוטף) והאבטחה יעובה תוך פעילות מוגברת כנגד מבצעי עבירות ושוהים בלתי חוקיים ומתן דגש לאכיפה כנגד מסיעים, מעסיקים ומלינים. בין היתר יוקמו מחסומים נייחים וניידים בכניסות לערים וניידות תנועה ייפרסו בצירי התנועה. יופעלו שוטרים סמויים וגלויים, במקומות בילוי של בני נוער ובאזורי בימות הבידור, לאבטחת החוגגים, שמירה על הסדר הציבורי ומניעת עבירות. תוגבר האכיפה כנגד עסקים אשר מוכרים משקאות אלכוהוליים לקטינים וכנגד מפעילי זיקוקים, שאינם בהתאם לחוק או בניגוד לנהלי הבטיחות.

במהלך יום העצמאות תתמקד הערכות המשטרה בפארקים, בגנים ובאתרי הטבע שם תוגבר נוכחות של ניידות לשמירה על ביטחונם של החוגגים, שמירת הסדר הציבורי והסדרת התנועה. במסגרת היערכות משטרת ישראל, יעמוד לרשות הציבור מוקד המשטרה הארצי בחיוג 110 מכל טלפון, לקבלת מידע שוטף.

ערוכים לכל מצב (צילום: דוברות המשטרה)

 

להלן מספר דגשים לציבור ממשטרת ישראל:

– מומלץ להתעדכן בצירי התנועה והמחסומים במהלך אירועי יום הזיכרון ועצמאות עפ"י פרסומים באמצעי התקשורת ופרסומים מטעם הרשות המקומית.

– יש לגלות ערנות לחפצים ואנשים חשודים. במידה והבחנתם בכך, יש לחייג 100 למוקד המשטרה או לשוטרים ואנשי הביטחון שמוצבים במקום, לא לגעת בחפצים ולהתרחק מהחפץ.

– לא תותר הכנסת בעלי חיים, אופניים חשמליים, אמצעים פירוטכניים ותרסיסי קצף ואחרים למתחמי האירועים.

– תתבצע בדיקה אקראית בקרב באי מתחמי האירועים להגברת תחושת ביטחון הציבור.

– מומלץ לציבור הנהגים להשתמש באפליקציית WAZE שתעודכן בהסדרי התנועה.

– המשטרה פונה לציבור לנהוג בהתאם לחוק ולהוראות, להישמע להוראות השוטרים, לנקוט באמצעי הזהירות הנדרשים ולפנות למשטרה במקרה הצורך, כל זאת על מנת ליהנות מחוויה בטוחה ושלווה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך