מצעד הוטרנים באשדוד חוגג 74 שנים לניצחון על גרמניה הנאצית

המצעד המרגש התקיים הבוקר באשדוד, בנוכחותו של ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, חבר המועצה אלי נכט, סגן ראש העיר שמעון כצנלסון וחברת המועצה סטלה ויינשטין
מצעד הוטרנים באשדוד חוגג 74 שנים לניצחון על גרמניה הנאצית

מצעד הוטרנים המסורתי, מסמל את סיומה של מלחמת העולם השנייה ואת הניצחון של מדינות העולם החופשי על גרמניה הנאצית. עבור הצועדים המצעד הוא המשכו של זיכרון אך מבליט אלמנט של גבורה וניצחון האור על חשכת הרשעה והרוע הנאצי.

באשדוד גאים לראות את המצעד הססגוני, בהשתתפות וטרנים – לוחמי מלחמת העולם השנייה, תלמידי אורט ימי במדים, תנועות נוער, תזמורת אקדמא, אישי ציבור ותושבים, ונהנים לראות את כולם יחד צועדים עם הלוחמים הוותיקים כשהם עטויים במדים ובשלל מדליות. מעל 1000 איש משתתפים מדי שנה במצעד זה וביחד איתם ועם תושבי אשדוד אנו מצדיעים להם ומשבחים את גבורתם.

באירועים ברחבי הארץ המתקיימים היום ישתתפו השנה ותיקי צבאות ברה"מ, ארה"ב, בריטניה, פולין וצרפת, פרטיזנים, מתנדבי הישוב וניצולי שואה. גילם של הצעירים שבלוחמים קרוב ל 91. הצעדה המרכזית השנה, בה תשתתף הכמות הגדולה ביותר של ותיקי מלחמת העולם השנייה, תתקיים באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך